صفحه اصلی / انتشار اخبار بانک دی صرفا از طریق وب سایت بانک

انتشار اخبار بانک دی صرفا از طریق وب سایت بانک

 بانک ارزش آفرین دی همواره خود را ملزم به رعایت حقوق سهامداران و مشتریان گرامی دانسته و تلاش کرده است که با ارائه متنوع خدمات و محصولات جدید در نظام بانکداری کشور نقش آفرین باشد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه اخبار و اطلاعات رسمی بانک صرفا از طریق وب سایت بانک دی به نشانی  www.day24.ir   به اطلاع سهامداران ، مشتریان و هموطنان عزیز خواهد رسید، رسانه‌های اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی را به انتشار اخبار صحیح و موثق از منابع معتبر دعوت نموده است.
در این اطلاعیه ضمن تاکید بر تلاش در جهت حفظ آرامش فضای اقتصادی کشور، از هموطنان عزیزخواسته شده با بی توجهی به  شایعات منتشر شده در خصوص نظام بانکی، اخبار و اطلاعات صحیح و موثق را از منابع معتبر و موثقی همچون سایت بانک مرکزی، سایت رسمی بانک ها، خبرگزاری ها و رسانه های رسمی و معتبر اطلاع رسانی دریافت نمایند.
در پایان این اطلاعیه بار دیگر تاکید شده است: همان گونه که بانک دی طی چند سال گذشته با قرار گرفتن در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران و شرکت‌های پیشرو به لحاظ رشد فروش، گام‌های بلندی در مسیر توسعه اقتصادی کشور برداشته است،‌ هیات مدیره و مدیرعامل جدید نیز ضمن پایبندی به حقوق ذی‌نفعان به ویژه جامعه ایثارگری برای ارزش‌ آفرینی بیشتر گام خواهند برداشت.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.