صفحه اصلی / آغاز طرح بازدید تابستانی محصولات سایپا دیزل

آغاز طرح بازدید تابستانی محصولات سایپا دیزل

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز ,محمد حسین مهدی عضو موظف هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا با بیان مطلب فوق افزود: این طرح جهت ارائه خدمات به مشتریان همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا(ع) از ۷ لغایت  19 مرداد ماه صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه در طرح تابستانی امسال نسبت به سال گذشته از خدمات رایگان بیشتری استفاده شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح ۶۰ لیتر ادبلو برای خودروهای ولوو یورو ۴ و ارائه برخی فیلترها و روغن با تخفیف ۵۰ در صد در نظر گرفته شده است. همچنین تست رایگان دیاگ، بازدید عملکرد سیستم های برقی و کولر از دیگر موارد این طرح می باشد.
مهدی هدف از اجرای این طرح را افزایش رضایت مشتری مشتری دانست و گفت: افزایش وفاداری مشتریان محصولات شرکت سایپا دیزل همواره از مهمترین برنامه های شرکت خدمات فنی رنا است.
وی تاکید کرد: در همین راستا و در جهت ارتقا سهم بازار خدمات، افزایش مراجعات در دوره گارانتی و خصوصاَ خارج از دوره گارانتی، ارتقا کمی درآمد نمایندگان و بهبود کسب و کار، برند سازی با انجام تبلیغات و ارائه خدمات رایگان، شرکت خدمات فنی رنا تصمیم به اجرای طرح تابستانی گرفته است.
 عضو موظف هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا افزود: در طرح بازدید تابستانی، ۴۳ نمایندگی منتخب  خدمات پس از فروش در سراسر کشور به خودروهای ولوو، کاوه ، البرز و الوند خدمات ارائه می دهند. همچنین مشتریان می توانند برای مشاهده لیست نمایندگی‌های منتخب به وب سایت www.rena.ir مراجعه و یا با شماره ۴۴۹۸۷۵۱۰ تماس حاصل نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.