صفحه اصلی / حاج رضایی: نباید پیروانی را سیبل کنیم

حاج رضایی: نباید پیروانی را سیبل کنیم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا امیر حاج‌رضایی درباره شکست ایران مقابل عمان و حذف از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا، اظهار کرد: من فکر می‌کنم تیم ایران بازی‌های سختی را در این مرحله انجام داد و تا جایی که من می‌دانم این تیم چند سال جوان‌تر نسبت به سایر تیم‌ها بود و این موضوع قابل تحسین است که تیمی که دو سال آینده قصد دارد در مسابقات مقدماتی  المپیک شرکت کند، امسال به این مسابقات رفت تا تجربه کسب کند.
وی افزود: به اعتقاد من آقای پیروانی نباید این شکست را توجیه کند،‌ بلکه باید سعی کند دلایل فنی و مشکلات واقعی را مطرح کند تا همه از آن‌ها اطلاع پیدا کنند و در جهت حل آن‌ها قدم بردارد. این که برخی از باشگاه‌ها هم‌چون باشگاه استقلال بازیکن در اختیار تیم قرار ندادند یک توجیه محسوب می‌شود و دلیل شکست نیست.
این کارشناس فوتبال تاکید کرد: من بر این باورم که نباید پیروانی را سیبل کنیم،‌ بلکه باید سعی در حل مشکلات داشته باشیم. قبول دارم اگر یک مربی خارجی بین‌المللی روی نیمکت ایران می‌نشست برای فوتبال ما بهتر بود، چرا که در کنارش افرادی هم‌چون پیروانی کسب تجربه می‌کردند، اما با این حال باید به آینده امیدوار باشیم و سعی کنیم در این شرایط از تیم‌ ‌ملی حمایت کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.