صفحه اصلی / پست وزارت را قبول نخواهم کرد

پست وزارت را قبول نخواهم کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر سورنا ستاری امروز در بازدید از سالن "الکامپ استارز" در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در جمع خبرنگاران با رد شایعه حضورش در وزارت ارتباطات یا وزارت صنعت گفت: در کابینه بعدی حضور دارم، اما پست وزارت را قبول نخواهم کرد.
وی همچنین در جمع استارتاپ‌ها به سخنرانی پرداخت و گفت: در سه سال گذشته موانع زیادی از پیش پای استارتاپ‌ها برطرف شده، اما همچنان مشکلات زیادی بر سر راه است.
ستاری افزود: با کمک خود استارتاپ‌ها و دولت می‌توان بروکراسی سنگین در سیستم دولتی را که مانع توسعه کارآفرینی است، پشت سر گذاشت.
معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با بیان این که وضعیت نسبت به ۶ ماه پیش متفاوت است و مشکلات زیادی حل شده، گفت: قطعا مشکلات فعلی هم به سرعت برطرف می‌شود و به زودی کسب و کارهای نوپای امروز، بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران خواهند شد.
ستاری با بیان این که سرمایه‌گذارانی که تا دیروز به دنبال حضور در پروژه‌های نفت و سیمان و پتروشیمی بودند، اکنون به حوزه استارتاپ‌ها علاقه‌مند شده‌اند، گفت: استارتاپ‌ها باید در هفته ۱۰ درصد رشد کنند، در غیر این صورت حتما در تیم‌شان باید تغییر ایجاد کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.