صفحه اصلی / استفاده از ۲۵۰۰ سازه در اکران کمپین فرهنگی شاد باشیم

استفاده از ۲۵۰۰ سازه در اکران کمپین فرهنگی شاد باشیم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، عیسی علیزاده در نشست خبری کمپین تبلیغاتی فرهنگی " شادباشیم" که ویژه دهه کرامت برگزار می شود با بیان اینکه کارگاه طراحی گرافیک و کاریکاتور ویژه این کمپین در ادامه سلسله کارگاه های سازمان زیباسازی شهرتهران است، گفت: این کمپین در تیرماه گذشته در شهر مقدس قم و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد .
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه این کارگاه پانزدهمین دوره از سری کارگاه های برگزار شده این سازمان با موضوعات مختلف فرهنگی و هنری است که در طول دو سال پیش تا کنون برگزار شده است، تصریح کرد: محتوای این کارگاه با توجه به دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) ، بزرگداشت حضرت شاه چراغ و همچنین حضرت امام رضا (ع) به بیانیات این حضرت اختصاص پیدا کرده است.
علیزاده با بیان اینکه طی فراخوان این کارگاه بالغ بر ۲۵۰ رزومه از کل کشور به دبیرخانه ارسال شده است، تاکید کرد: از این تعداد ۶۰ رزومه مورد تایید هیات داوران قرار گرفت و برای شرکت در کارگاه از این افراد دعوت به عمل آمد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهرانادامه داد: حدود ۴۰۰اثر خلق شده شرکت کنندگان توسط اساتید این حوزه داوری شد و از میان آنها ۱۷۱ اثر جهت اکران درسازه های شهری انتخاب شد. آثار مذکور بر روی حدود ۲۵۰۰ سازه فرهنگی ، تجاری و مترو درسطح شهر تهران از اول مرداد لغایت پایان دهه کرامت اکران می شود .
وی در پایان با پرداختن به دیگر اقدامات این سازمان در دهه کرامت به طراحی و اکران ۸ هزار پرچم ۴ *۱ بر روی پل های سواره روی شهر تهران اشاره و خاطرنشان کرد: این پرچم ها در سه طرح و برگرفته از کاشی کاری های حرم امام رضا(ع) ، حضرت مصومه (س) و حضرت شاه چراغ طراحی شده اند .
علیزاده بابیان اینکه این اولین بار است که از کاریکاتور برای انتقال پیام های ارزشی استفاده می کنیم ، گفت: از این طریق رهنمودهای حضرت امام رضا (ع) را به شهروندان انتقال داده ایم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه اکران در سازه های شهری به گونه ای است که شهروندان هرروز آنها را می بینیند، تصریح کرد: به همین منظور با نصب این پیام های ارزشی امیدواریم نتیجه بخشی موردنظر اتفاق بیفتد.
وی افزود: طی همکاری که با سازمان اوقاف داشتیم محتوای تولید شده را به این سازمان داده ایم. از این طریق سازمان اوقاف می تواند این طرح را همزمان با شهر تهران در کل کشور نیز اکران کند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.