صفحه اصلی / دورۀ آموزشی «آشنایی با قرارهای تأمین مالی شرکت‌های نوپا» برگزار می‌شود

دورۀ آموزشی «آشنایی با قرارهای تأمین مالی شرکت‌های نوپا» برگزار می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ گسترش فعالیت‌های کارآفرینانه در کشور و افزایش شرکت‌های نوپا، در سال‌های اخیر ضرورت توجه به بحث تأمین مالی این فعالیت‌های نوآورانه را دوچندان کرده است.
شرکت‌های نوپا به دلیل تفاوت ماهیتی با سایر شرکت‌ها، نیازمند یک ساختار تأمین مالی ویژه به‌‎منظور حداکثرکردن منافع همه ذی‌نفعان هستند. این ساختار تأمین مالی که در قالب قراردادها ارائه می‌گردد؛ دارای ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های متعددی است که آشنایی با آنها برای تأمین مالی موفق، هم راستا کردن منافع ذی‌نفعان و نهایتاً موفقیت شرکت ضروری است.
بنابرهمین ضرورت، بنیاد نخبگان استان اصفهان در نظر دارد، با سرفصل‌های «چالش‌های تأمین مالی شرکت‌های نوپا در مقایسه با شرکت‌های بالغ»، «مبانی اقتصادی قراردادهای تأمین مالی»، «انتخاب روش تأمین مالی بهینه در هریک از مراحل رشد شرکت»، «تفاوت‌های ساختاری شرکت‌های نوپا و ملاحظات ناشی از آن از منظر تأمین مالی»، «مرور اصلی‌ترین اجزاء قراردادهای تأمین مالی شرکت‌های نوپا و میزان اهمیت هریک»، «مطالعه موردی» و همچنین «چالش‌های تأمین مالی شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان در ایران»، دورۀ آموزشی آشنایی با قراردهای تأمین مالی شرکت‌های نوپا را برگزار کند.
لازم به ذکر است، این دورۀ آموزشی با حضور صاحبان استعدادهای‌برتر، مخترعان‌برگزیده، مدیران شرکت‌های نوپا، دوازدهم مردادماه در محل بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.