صفحه اصلی / نیازیک‌میلیاردی برای آب‌رسانی به شهر سپیددشت

نیازیک‌میلیاردی برای آب‌رسانی به شهر سپیددشت

به گزارش کسب و کار نیوز حمیدرضا کرموند در جلسه شورای حفاظت از منابع آب لرستان در سخنانی با اشاره به مشکل تامین آب شرب شهر سپیددشت اظهار داشت: برای تامین آب این شهر دو حلقه چاه آب از سوی شرکت آب منطقه ای لرستان در سال های ۸۴ و ۸۵  حفر شد.
وی با بیان اینکه یکی از چاههای حفر شده برای تامین آب این شهر به دلیل نامطلوب بودن کیفیت آب آن از مدار خارج شده است عنوان کرد: یکی دیگر از چاهها باقی مانده که در حال استفاده بوده اما آب این چاه نیز به سمت نامطلوب بودن می رود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه تا پیش از این آب شهر سپیددشت از طریق خط انتقال آب از آبشار بیشه تامین می شد ادامه داد: این خط انتقال به دلیل آنچه که اعلام می کردند آب بیشه انگل دارد از مدار خارج شد و این در حالیست که بر اساس آزمایش های صورت گرفته آب آبشار بیشه به هیچ عنوان انگل ندارد.
کرموند با تاکید بر اینکه برای آبرسانی به شهر سپیددشت می توان باز هم از خط انتقال قدیم و آب آبشار بیشه استفاده کرد گفت: با این وجود با توجه به اظهارات استاندار لرستان آب شهر سپیددشت را از چشمه «شول آباد» تامین می شود که اعتبار مورد نیاز در این زمینه یک میلیارد تومان است.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.