صفحه اصلی / عمده مشکل محور شبستر – سلماس عدم تخصیص اعتبار است

عمده مشکل محور شبستر – سلماس عدم تخصیص اعتبار است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، توحید اخلاقی ظهر روز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهرستان شبستر با اعلام این مطلب افزود: راکد ماندن چندماهه این محور به علت عدم تخصیص بودجه کافی است.
وی افزود: در حال حاضر بالغ بر ده میلیارد تومان به پیمانکاران این محور بدهکاریم که اگر طبق قولی که مسئولین وزارت راه و شهرسازی داده‌اند امسال حدود ۷۰ درصد اعتبارات مصوب و ۶۰ درصد مطالبات پیمانکاران که تا پایان سال ۹۵ تسجیل شده‌اند پرداخت خواهد شد.
اخلاقی از اختصاص قیر رایگان برای مسیرگشایی و آسفالت ۴ کیلومتر باقیمانده محور شندآباد – بندر شرفخانه در سالجاری خبر داد و اظهار کرد: در صورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مردمی یکی از آرزوهای دیرینه اهالی برآورد و ۶ آبادی در جاده ابریشم از بن‌بست رها خواهند شد.
مدیرکل راه و شهرسازی افزود: مشکلات فاضلاب مساکن مهر صوفیان و بندر شرفخانه با مساعدت این اداره کل از محل منابع غیر نقدی و مشارکت و اجرایی شرکت آب و فاضلاب و طبق توافق با این شرکت به‌زودی مرتفع خواهد شد.
اخلاقی ادامه داد: قرارداد اجرای محور تسوج – کشکسرای مرند با پیمانکار منعقد شده و بر اساس توافق انجام شده با مالکین اراضی محور مذکور انشاالله عملیات اجرایی آن امسال آغاز خواهد شد.
وی همچنین از تأمین اعتبار زیرسازی و آسفالت روستاهای ورکش و چراغلو خبر داد و گفت: عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی افزود: کمربندی‌های شبستر- صوفیان و کوزه کنان بعد از اتمام محور شبستر- سلماس آغاز خواهد شد.
بگفته اخلاقی کمربندی شبستر- کوزه کنان-صوفیان به‌محض اتمام جاده احداث خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.