صفحه اصلی / کارگاه‌های پیشرفته «خلق ثروت از ایده تا محصول» برگزار می‌شود

کارگاه‌های پیشرفته «خلق ثروت از ایده تا محصول» برگزار می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد نخبگان استان تهران با هدف رشد و توانمندسازی مستعدان‌برترِ حاضر در طرح هسته‌های نخبگانی (طرح شهید احمدی‌روشن)، مجموعه کارگاه‌های پیشرفته با موضوعات کارآفرینی و مدیریت کسب‌وکارهای دانش‌بنیانِ نوپا را برگزار می‌کند.
این کارگاه‌ها شامل درس، تست، گفت‌وگو، فیلم، بازی و کارگروهی است و علاوه بر آموزش مباحث علمی مرتبط با موضوعات کارگاه، شرکت‌کنندگان با مجموع‌هایی از ابزارها و تکنیک های فردی و گروهی برای استفاده کاربردی در مسائل آموزش داده‌شده آشنا می شوند.
مجموعه کارگاه‌های پیشرفته مطابق با نیازهای واقعی مستعدان‌برتر است که باتوجه به پیوستگی کارگاه‌ها، حضور در آنها توصیه می‌شود.
کارگاه اول با عنوان نخبگان مدیریت‌ناپذیر و کارتیمی، سه‌شنبه و چهارشنبه؛ ۲۶ و ۲۷ تیرماه، با سرفصل‌های مدیریت بر مدیریت‌ناپذیر و کارتیمی نخبگان، تعریف و اهمیت گروه و تیم، تست عملی فردی: غلبه مغزی و کاربرد آن در تعاملات گروهی و تیمی، تفکرتیمی و رهبری هم‌اف زایی، مراحل کار تیمی و حل تعارضات و بحران‌ها، تقسیم وظایف بر مبنای تست بلبین، کار عملی فردی: انجام تست بلبین و شناخت نقش هریک از اعضا، تعارضات در تیمها و سبک های مدیریت آنها، کار عملی گروهی: مدیریت تعارض در مراحل نخستین کارآفرینی، معرفی فیلم ۱۲ مرد خشمگین و کاربرد آن در کار تیمی+ معرفی فیلمها و مطالب تکمیلی و همچنین جلسۀ پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، کارگاه دوم با عنوان «مدل‌های خلق ثروت از ایده، اختراع و محصول» نیز برگزار خواهد شد که تاریخ آن متعاقباً اعلام می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.