صفحه اصلی / بررسی طرح فروش تولیدات زنان کارآفرین

بررسی طرح فروش تولیدات زنان کارآفرین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از صداوسیما، نشست کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده استانداری تهران امروز با حضور شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سیدحسین هاشمی استاندار تهران، ثریا شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مدیران استانی،کارشناسان و مسئولان سازمان های مردم نهاد عضو کارگروه برگزار شد.
استاندار تهران در این نشست دستور پیگیری طرح راه اندازی مرکز مشاوره کارآفرینی برای بانوان جویای کار و یا در حین کار با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران را صادر کرد.
براساس این طرح بانوان استان تهران به سرمایه‌گذاری ترغیب می شوند .
هاشمی گفت: طی هفته آینده با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه استان تهران جلسه ای برگزار می شود تا نتیجه بررسی نحوه اجرای این طرح در شورای معاونان استانداری طرح شود.
استاندار تهران با بیان اینکه راه اندازی مرکز یا شهرک بازتوانی فکر خوب و ضروری است، افزود : با مسئولیت معاون اجتماعی استانداری تا هفته نخست مردادماه اختلاف نظرات مطرح شده در مورد طرح بررسی شده و پس از بازنگری دوباره ارائه شود.
در این نشست گزارشی از صندوق کارآفرینی و اعطای تسهیلات به کارآفرینان ارایه شد که براساس آن در ۴ سال اخیر ۳۳ میلیارد تومان به درخواست کنندگان استان تهران از سوی این صندوق تسهیلات اعطا شده است و نبود ضمانت، بیشترین فراوانی را در میان مشکلات درخواست کنندگان داشته است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.