صفحه اصلی / تا از یک استقبال گرم مطمئن نباشم به انگلیس نمی‌آیم!

تا از یک استقبال گرم مطمئن نباشم به انگلیس نمی‌آیم!

 تا زمانی که از یک "استقبال گرم" در جریان سفرش به انگلیس اطمینان حاصل نکند این سفر را انجام نخواهد داد.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، نشریه سان انگلیس امروز (یکشنبه) گزارش داد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با ترزا می، نخست وزیر انگلیس از بابت عدم برخورداری از "پوشش خبری بسیار خوب" از او در میان رسانه‌های انگلیسی گلایه کرده و از ترزا می خواسته که این وضعیت را برای او "درست کند".
ماه گذشته میلادی گزارش شده بود که دونالد ترامپ به ترزا می اطلاع داده نمی‌خواهد سفر رسمی خود به انگلیس را در صورت مواجه شدن با اعتراضات گسترده علیه خود انجام دهد.
نشریه سان گزارش داد: محتوای مکالمه تلفنی ترامپ و ترزا می را به دست آورده که در آن ترامپ گفته است: اخیرا از من پوشش خبری خیلی خوبی در انگلیس به عمل نیامد.
ترزا می در پاسخ گفت: شما می‌دانید که مطبوعات انگلیسی چگونه هستند.
 ترامپ نیز گفت: من همچنان می‌خواهم که به کشورتان بیایم اما عجله‌ای ندارم. اگر شما بتوانید این وضعیت را برای من درست کنید این باعث آسان تر شدن خیلی چیزها خواهد شد. زمانی که من بدانم قرار است از پذیرایی بهتری برخوردار شوم به انگلیس خواهم آمد اما قبل از آن خیر.
این در حالی است که برای سفر رسمی دونالد ترامپ به انگلیس هنوز تاریخ قطعی تعیین نشده و انتظار می‌رود که این سفر در سال جاری میلادی انجام شود اما گمانه‌زنی‌هایی درباره امکان به تعویق افتادن این سفر به سال آینده میلادی مطرح شده است

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.