صفحه اصلی / اتاق قزوین گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ با گرایش ۲۰۱۵ گرفت

اتاق قزوین گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ با گرایش ۲۰۱۵ گرفت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازپایگاه خبری اتاق ایران ,  اتاق قزوین پس از شش ماه ارزیابی و پایش فرایندها توانست گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ با گرایش ۲۰۱۵ را دریافت کند.
رئیس اتاق قزوین در جلسه نهایی دریافت این گواهینامه گفت: با دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ از این پس حرکت به سمت مشتری‌مداری، جلب رضایت مردم و ارباب‌رجوع را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.
علیرضا کشاورز قاسمی افزود: باید صدای همه مشتریان و مردم را به‌عنوان مشاورانی امین و بدون هزینه بشنویم و برای ارتقاء جایگاه خود از این دیدگاه‌ها استفاده کنیم.
وی افزود: دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت هرچند با تلاش مجموعه همکاران ما در اتاق بازرگانی حاصل‌شده و یک موفقیت برای ما محسوب می‌شود اما باید اذعان کرد کار اصلی ما ازاین‌پس آغاز می‌شود و باید بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.
رئیس اتاق قزوین تصریح کرد: به‌جای این‌که منتظر باشیم تابه ما مراجعه شود باید سراغ مردم و مشتریان و ارباب‌رجوع برویم و پس از هر خدمت، نظر و دیدگاهشان را جویا شویم تا کارمان را ارزیابی کنیم.
وی گفت: انتقاد، پیشنهاد و دیدگاه‌های مردمی که به اتاق مراجعه می‌کنند برای ما ارزشمند است. هرکدام می‌تواند یک نگاه کارشناسی برای تعالی و پیشرفت در کار باشد که از آن بشدت استقبال می‌کنیم.
کشاورز قاسمی تصریح کرد: درنتیجه انتظار داریم با روشی منطقی، نظرات و ایده‌های کارشناسی ارباب‌رجوع، مردم و ذینفعان جمع‌آوری‌شده و برای پیشرفت بیشتر در کارها از تجربه و دیدگاه ارزنده همه نخبگانی که به‌نوعی با اتاق بازرگانی ارتباط دارند استفاده شود.
وی اظهار امیدواری کرد: با دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ با گرایش ۲۰۱۵ از این‌ پس خدمات کیفی و بهتری به فعالان اقتصادی استان داده شود.
در ادامه مدیر پروژه طراحی و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت اظهار داشت: این موفقیت و دستاورد مهم می‌تواند آغاز حرکتی هدفمند به سمت مدیریت پویا و نوین در کار باشد.
نوید خیبری افزود: دریافت این گواهینامه پس از شش ماه پایش فرایندهای اتاق قزوین در بخش‌های مختلف میسر شده؛ ۲۷فرآیند در قالب شش فرآیند تخصصی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و پس از اصلاح معایب عملیاتی شده است.
خبیری تصریح کرد: این دستاورد در گام اول بیانگر توان تخصصی این اتاق برای حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت‌های آتی است و شما قادر خواهید بود به سمت مدل‌های تعالی و «ای پی‌ام» حرکت کنید.
وی اضافه کرد: اصل این استاندارد در مسیر رضایت مشتری است و یکی از بهترین دستاوردهای این نوع گواهینامه‌ها این است که شما باید ازاین‌پس نیز رضایت مراجعان و مشتریان خود را جلب و حفظ کنید.
خبیری تصریح کرد: ترویج فرهنگ سنجش رضایت‌مندی مشتریان و ارباب‌رجوع باید در اتاق قزوین با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد و شاید نگهداری شرایط ایزو ۹۰۰۱ از این‌ پس برای شما سخت‌تر از دریافت آن باشد.
وی یادآور شد: مشتریان، ارزان‌ترین مشاوران هر سازمان، اداره، نهاد و حتی بخش‌خصوصی هستند. اگر در استفاده از ایده و نظر و انتقاد آن‌ها غفلت کنیم آسیب خواهیم دید و باید در آینده هزینه‌های بیشتری را در این عرصه متحمل شویم.
خبیری گفت: با دریافت این گواهینامه سنگ بنای مدیریت استراتژیک در اتاق بازرگانی قزوین نهاده شد و برای آینده مسیر تعالی نیز هموار شده است.
وی بیان کرد: مشاهده تعهد مدیریتی در این اتاق و تیم همراه بستر خوبی برای حرکت به سمت تعالی را فراهم کرده و امیدواریم پس از دریافت این گواهینامه شاهد خدمات کیفی‌تر این بخش باشیم.
در پایان این نشست با تأیید رسمی سرممیزان شرکت TUV آلمان به نمایندگی از این شرکت اتاق قزوین موفق شد به‌عنوان اولین اتاق کشور، گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ با گرایش ۲۰۱۵ را دریافت و مسیر خود به سمت سند استراتژیک و مدیریت متعالی را آغاز کند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.