صفحه اصلی / معامله بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال محصول در بورس کالا

معامله بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال محصول در بورس کالا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در هفته سوم تیرماه در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۱۹۱ هزار و ۳۳ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار ۱۷۸ هزار و ۴۸۸ تن فولاد، ۷ هزار و ۱۲۵ تن مس، ۵ هزار و ۱۶۰ تن آلومینیوم، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲۰ تن روی و ۳ کیلوگرم طلا از سوی مشتریان خریداری شد.
همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۹۳ هزار و ۲۰۱ تن انواع کالا به ارزش  ۴ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار، ۱۰۴ هزار و ۴۲۷ تن قیر، ۶۱ هزار و ۳۴۳ تن مواد پلیمری، ۷۳ هزار و ۸۶۰ تن وکیوم باتوم، ۱۳ هزار تن لوب کات، ۲۵ هزار و ۹۱۲ تن مواد شیمیایی، ۱۲ هزار و ۶۳۰ تن گوگرد، هزار و ۹۷۸ تن روغن و همچنین ۵۰ تن آرگون خریداری شد.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در هفته سوم تیرماه شاهد معامله ۸۶ هزار و ۶۰۵ تن انواع کالا به ارزش ۹۴۳ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۴۴ هزار و ۸۶۰ تن جو دامی، ۳۰ هزار و ۲۵۰ تن گندم، ۱۰ هزار و ۵۷۵ تن شکر سفید، ۸۰۰ تن ذرت، ۱۰۰ تن روغن خام و ۲۰ هزار قطعه جوجه یک روز گوشتی مشاهده شد.
لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، هزار و ۹۱۵ تن ضایعات فلزی و کنسانتره فسفات و همچنین ۱۲ هزار قطعه جوجه یک روزه داد و ستد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.