صفحه اصلی / رونق گردشگری ورزشی در گیلان، در دستور کار منطقه آزاد انزلی

رونق گردشگری ورزشی در گیلان، در دستور کار منطقه آزاد انزلی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پانا، رضا مسرور اظهار کرد: با توجه به مسئولیت های اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی ، کمک به ورزش به دلیل تاثیر بسیار آن در کاهش ناهنجاری های اجتماعی همواره مورد توجه این سازمان بوده است.
وی با اشاره به آماده سازی زیر ساخت های مناسب ورزشی در منطقه آزاد انزلی افزود: برگزاری چندین رقابت ورزشی بین المللی پرطرفدار در استان گیلان تا پایان سال ، در دستور کار سازمان منطقه آزاد انزلی قرار دارد.
مسرور اضافه کرد: با توجه به وجود زیرساخت های احداث شده مانند مجموعه ورزش های ساحلی قایقران و مرکز تفریحات دریایی در منطقه ازاد انزلی ، آمادگی میزبانی رقابت های ساحلی مانند فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی، والیبال ساحلی و ورزش های آبی در سطوح مختلف ملی و بین المللی در این منطقه وجود دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تاکید کرد: با برگزاری مسابقات ورزشی در منطقه آزاد انزلی ، گردشگری ورزشی نیز در این منطقه و در گیلان رونق می یابد.
دومین دوره از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان از ۱۹ تیر در دو بخش ستارگان نوجوان شطرنج ایران و ستارگان شطرنج جهان آغاز شده و تا ۲۷ ماه جاری در محل دائمی همایش ها و نمایشگاهی سازمان منطقه آزاد انزلی ادامه دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.