صفحه اصلی / درتیم ملی دانشجویان به روی همه باز است

درتیم ملی دانشجویان به روی همه باز است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، مسعود آرمات در گفتگو  ضمن بیان این مطلب افزود: اردوی تیم ملی دانشجویان از روز یکشنبه آغاز خواهد شد و تلاش می کنیم که با برگزاری تمرینات خوب تیم را به بهترین شرایط ممکن برسانیم. ۲۸ مرداد تیم به چین تایپه اعزام می شود و مسابقات تا ۸ شهریور ادامه خواهد داشت.
وی افزود: سطح مسابقات بسیار بالاست و بهترین مقامی که تیم ایران تاکنون در این مسابقات کسب کرده رتبه پنجم بوده است.
آرمات در مورد انتخاب بازیکنان تصریح کرد: به چند دلیل شرایط محدودی برای انتخاب بازیکن داریم، از بازیکنانی که در اردوهای ملی هستند نمی توانیم در این برهه زمانی استفاده کنیم و طبق قانون دانشجویان دعوت شده باید زیر ۲۸ سال سن داشته باشند.
آرمات افزود: علی شفیعی، علی یوسف پور، محمد فلاح، سعید شیرود قربانی، پوریا فیاضی، اکبر ولایی، بابک امیری، فرهاد پیروت پور، آرمین رنجبر، محمدرضا موذن، بهزاد حیدرشاهی و علی رمضانی تا این لحظه به اردو دعوت شدند که البته قصد داریم بازیکنان دیگری هم به این لیست اضافه کنیم. همین جا اعلام می کنم در اردوی تیم ملی به روی همه باز است و از هر کسی که فکر می کند می تواند کمکی به تیم ملی دانشجویان داشته باشد و حقش حضور در این تیم است استقبال می کنیم
سرمربی تیم ملی دانشجویان کادر فنی خود را معرفی کرد و گفت: همکاران من در کادر فنی امیرحسی منظمی و دکتر کرورش قهرمان تبریزی هستند و مهرداد مهران پور آنالیز تیم خواهد بود. مربی بدنساز و سرپرست هم در روزهای آینده اعلام می شوند. 
سرمربی فصل گذشته سایپا در مورد قطع همکاری با این تیم اظهار داشت: تیم سایپا صحبتی با من نداشته که بتوانیم به همکاری ادامه دهیم. گویا سیاست باشگاه سایپا این بوده که مربی خارجی جذب کند و آرزوی موفقیت برای تیم سایپا خواهم داشت.
وی در پایان تصریح کرد: سایپا سال گذشته بعد از چند سال توانست مجدد به جمع ۴ تیم پایانی راه پیدا کند. با توجه به جوانانی که سال گذشته در اختیار داشتم فکر می کنم نمایش خوبی داشته و از سوی کارشناسان هم مورد تشویق قرار گرفتیم. برنامه ما ابتدا این بود که در جمع ۸ تیم قرار بگیریم و سپس جنگیدیم تا به جمع ۴ تیم رسیدیم. فکر می کنم نتیجه خوبی هم داشتیم اما در هر صورت این تصمیم باشگاه است و من برای تیم سایپا آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم با توجه به حسن نیت باشگاه و مدیریت این مجموعه ۴۰ درصد باقی مانده کادر فنی و بازیکنان پرداخت شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.