صفحه اصلی / سند ۲۰۳۰ ملغی شده است

سند ۲۰۳۰ ملغی شده است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مصیب زاده در حاشیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور و در جمع خبرنگاران، افزود: با تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت آموزش و پرورش سند ۲۰۳۰ کنار گذاشته شده و ما موظف هستیم تا براساس اسناد بالادستی نظیر سند تحول بنیادین عمل کنیم، بطوریکه در سال تحصیلی جدید به هیچ وجه این سند در دستور کار آموزش و پرورش نیست.
وی به برگزاری شایسته سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهشی در اردبیل اشاره کرد و افزود: ۳۳ تیم از ۳۲ استان کشور که یک تیم آن ویژه روشندلان بود در این مسابقات در پنج رشته نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز و تفسیر با هم رقابت کردند.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت دینی و تدارک فضای سالم معنوی در مدرسه و محیط خانواده است، بیان کرد: ما به هیچ وجه به برگزاری مسابقات و رقابت بین دانش آموزان ابتدایی اعتقاد نداریم.
وزارت آموزش و پرورش در حوزه قرآن پیشگام است
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر سراسر کشور به میزبانی اردبیل، گفت: وزارت آموزش و پرورش توانسته است در حوزه تربیت و پرورش قاریان، حافظان و مفسران قرآن پیشگام باشد.
وی ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین دانش‌آموزان را یکی از اولویت‌های اساسی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در همین راستا دوازده عنوان کتاب با محوریت آیات الهی ویژه دانش‌آموزان در کشور به چاپ رسیده است.
وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش توانسته است در حوزه تربیت و پرورش قاریان، حافظان و مفسران قرآن پیشگام باشد، افزود: در همین راستا اجرای طرح‌های «نور باران»، «مصباح‌الهدی» و «یاوران نماز» از مهمترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش بوده است.
مسیت‌زاده با بیان اینکه مسابقات قرآنی جهان اسلام بعد از ۲۰ سال وقفه در کشور برگزار شد، ادامه داد: رقابت در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان به هیچ وجه معنی ندارد؛ چراکه همه دانش‌آموزان شرکت‌کننده نفرات برتر بودند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.