صفحه اصلی / خرید ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان جی جیان جزیره قشم

خرید ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان جی جیان جزیره قشم

 سریع درمانگاه خلیج فارس در روستای جی جیان را صادر کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، حمید رضا مومنی  در این دیدار به مردم جزیره قول داد در کمترین زمان ممکن دستگاه های مورد نیاز راه اندازی این مرکز پزشکی با هدف ارائه خدمات به مردم غرب جزیره خریداری شود.
خرید ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات شامل دستگاه رادیولوژی با قابلیت تبدیل از آنالوگ به دیجیتال، شش دستگاه مانیتور عللائم حیاتی بیمار و متعلقات جانبی آن، یکدستگاه ساکشن، یکدستگاه سونوگرافی پیشرفته با قابلیت پرتابل شدن و یکدستگاه الکترو شوک بخشی از این تجهیزات است.
دو دستگاه ترالی اورژانس، پمپ سُرنگ و پمپ سِرُم، دو دستگاه الکترو کاردیگراف، دستگاه اتوکلاو سریع رومیزی، لارنگسکوپ دو مورد، صندلی های ویژه خونگیری، یکدستگاه هود ویژه قسمت آزمایشگاه و یک دستگاه نیولایزر هم از دیگر لوازم اصلی خریداری شده برای تجهیز درمانگاه خلیج فارس در روستای جی جیان قشم است.
در کنار این وسایل و تجهیزات، لیستی از وسایل دیگر نیز به عنوان نیازهای جانبی خریداری شده که در روزهای آینده در بخش های مختلف این درمانگاه با هدف آماده سازی ارائه خدمات درمانی به بیماران نصب و راه اندازی می شود.  
حمید رضا مومنی در دیدار با مردم روستاهای غرب جزیره قشم با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید و اثرات بسیار ارزشمند این اقدام در کاهش هزینه های مردم به ویژه افراد کم درآمد، از راه اندازی این مرکز پزشکی در بخش غربی جزیره قشم هم به عنوان خدمتی دیگر از سوی دولت یازدهم به مردم نجیب غرب جزیره که با تحمل سختی ها مسافت ۱۳۵ کیلومتری تا شهر قشم را برای درمان طی می کنند، نام برد.
هم اکنون در این مرکز پزشکی ۱۶ دستگاه دیالیز خدمات مربوط به ۲۸ بیمار دیالیزی غرب جزیره را ارائه می کند و با نصب تجهیزات خریداری شده و استقرار پزشکان و کادر درمانی پیش بینی می شود بخش مهمی از مشکلات درمانی مردم این منطقه با کاهش مسافت سفر و هزینه های جانبی آن انجام شود.
بنا به این گزارش، مرکز پزشکی خلیج فارس در دوره های گذشته سازمان منطقه آزاد قشم در روستای جی جیان ساخته شد اما به دلیل خسارات ناشی از زلزله بیش از ۶ ریشتری سال های ۸۴ و ۸۶ این مرکز تعطیل شد و تنها خدمات دیالیزی به بیماران در این درمانگاه ارائه می شد.
جزیره قشم با یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

همچنین مطالعه کنید:

اظهارنامه تعاملی برای مودیان با فروش بالاتر از ۱۸میلیاردتومان تولید می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، حمیدرضا رستگار اظهار داشت: توافق شد در صورتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.