صفحه اصلی / آغاز دومین دوره آموزش راهنمایان گردشگری در جزیره قشم

آغاز دومین دوره آموزش راهنمایان گردشگری در جزیره قشم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، سید محمد امین جعفری حسینی با بیان این مطلب گفت: این دوره آموزشی برای ۸۰ تن از شرکت کنندگان از جمله دانشجویان و دارندگان اقامتگاه های محلی در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: اساتید این دوره آموزشی، سرفصل های مهم حوزه گردشگری را براساس چارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با هدف آمادگی راهنمایان برای ارائه خدمات به گردشگران ملل مختلف آموزش می دهند.
به گفته جعفری حسینی، آشنایی با فرهنگ ملل مختلف، کسب اطلاعات آثار تاریخی، آموزش رفتاری با گردشگران، شناخت میراث زمین شناسی، آشنایی با ژئوسایت های ژئوپارک قشم، آشنایی با میراث طبیعی همچون جنگل دریایی حرا، لاک پشت های پوزه عقابی و دلفین های هنگام و همچنین آشنایی با موسیقی محلی و صنایع دستی بخشی از سرفصل های دومین دوره آموزش راهنمایان گردشگری و بَلد محلی در منطقه آزاد قشم است.
وی اعلام کرد: این دوره آموزشی توسط انجمن صنفی راهنمایان گردشگری قشم با همکاری موسسه آموزشی مشق آفرینش بندرعباس و با نظارت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شده است.
مدیرکل میراث فرنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: یک هفته پس از اتمام این دوره یک ماهه، شرکت کنندگان در آزمون ویژه حضور خواهند یافت و به قبول شدگان کارت راهنمای گردشگری جزیره قشم ارائه خواهد شد.
او یادآور شد: دارندگان کارت ویژه راهنمایان گردشگری و بَلد محلی تحت نظر دفاتر خدمات مسافرتی مجاز به همراهی تورهای گردشگری در این جزیره هستند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.