صفحه اصلی / نمایشگاه توانمندی‌های استان سمنان در نجف برگزار می‌شود

نمایشگاه توانمندی‌های استان سمنان در نجف برگزار می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازپایگاه خبری اتاق ایران ،  رئیس اتاق سمنان در نشستی با حضور نماینده کنسولگری سفارت ایران در نجف، حضور کالاهای تولیدی استان سمنان در عراق را گسترده خواند و گفت: گروه کالایی مختلفی از استان سمنان به عراق صادرشده و این کالاها در این کشور با توجه به برند و سابقه تجاری‌شان خریدوفروش می‌شوند.
علی‌اصغر جمعه‌ای از سابقه دیرین تجارت استان سمنان با عراق خبر داد و گفت: اتاق سمنان در سنوات پیش تفاهم‌نامه همکاری با استان حله منعقد کرد و همکاری‌های دوجانبه بازرگانی تاکنون حفظ‌شده است.
جمعه‌ای همچنین با اشاره به حجم مراودات تجاری بین دو کشور، بر لزوم تسهیل شرایط و ترجیحات تجاری میان ایران و عراق تأکید کرد.
در ادامه این نشست، جوینی نماینده کنسولگری سفارت ایران در نجف گفت: اکثر نمایشگاه‌های توانمندی‌های ایران در عراق، در بغداد و بصره برگزار می‌شود و طی سال‌های گذشته هیچ نمایشگاهی در شهر نجف برگزار نشده است. با توجه به وسعت و جمعیت شهر نجف برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی‌های استان سمنان در این شهر می‌تواند بسیار بارز و تأثیرگذار باشد.
وی شرایط برگزاری نمایشگاه در عراق را منوط به مجوز وزارت بازرگانی این کشور اعلام و ادامه داد: هماهنگی‌های لازم در خصوص زمان‌بندی، مکان و موقعیت نمایشگاه باید توسط نمایندگان ایرانی و عراقی صورت بپذیرد.
طی سفر چندی پیش استاندار نجف به استان سمنان، دو استاندار تفاهم‌نامه‌ای مینی بر برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی در استان سمنان و نجف منعقد کردند.

همچنین مطالعه کنید:

۳۸۰ هزار مجوز کسب و کار، الکترونیکی شد/ اعلام فهرست دستگاه‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی

به گزارش کسب و کار نیوز ، در میان دستگاه‌هایی که بیشترین تبدیل مجوز کاغذی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.