صفحه اصلی / دعوت ناطق نوری از نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس

دعوت ناطق نوری از نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، دوستی احمد ناطق نوری و منوچهر مقصودی به چند دهه می رسد. برخی از آنها تحت عنوان «یار غار» نام می برند اما مدتی پیش با دخالت عده ای نایب رئیس باسابقه و باتجربه بوکس تصمیم گرفت تا به همکاری خود در فضای پرتنش و نه چندان مثبت فدراسیون پایان دهد.
با رفتن مقصودی، روح الله حسینی از بوکسورهای سنگین وزن سابق جای وی را گرفت. رفته رفته ستاره های قدیمی بوکس یا خداحافظی کردند یا خداحافظی داده شدند تا جایی که تیم ملی با ترکیبی از بوکسورهای بی تجربه در مسابقات بین المللی به توفیقی دست پیدا نکرد.
هرچند مشاوره های غلط به رئیس کهنه کار و با تجربه فدراسیون بوکس همچنان ادامه دارد اما ناطق نوری از منوچهر مقصودی نایب رئیس سابق فدراسیون درخواست کرده تا دوباره با وی همکاری کند. به مقصودی پست ناظر تیم های ملی و مشاور عالی فدراسیون بوکس پیشنهاد شده است. شاید با آمدن این چهره، اختلافات ریشه ای و برگرفته از شیطنت چند مهره خاص به روزهای پایانی خود برسد و بوکس ایران به روزهای طلایی سابق خود بازگردد.
باید منتظر ماند و دید مقصودی چه تصمیمی در خصوص پیشنهاد ناطق نوری خواهد گرفت و آیا تصمیم به جا و هوشمندانه ناطق نوری سرانجامی خواهد داشت یا خیر؟

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.