صفحه اصلی / عملیات جداسازی باند رفت و برگشت در بزرگراه کربلا رو به اتمام است

عملیات جداسازی باند رفت و برگشت در بزرگراه کربلا رو به اتمام است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مسعود شریفی گفت: با اتمام ساخت بزرگراه در قطعات تعریف شده حدفاصل اسلام‌آباد غرب – سرپل ذهاب، بلافاصله عملیات جداسازی باندهای رفت و برگشت، با نصب نیوجرسی‌های (مفصلی – لولایی) اجرایی شده و تا شهریور پیش رو به پایان می‌رسد.
وی تصریح کرد: در بخش عمده مسیر حدفاصل مسیر بزرگراه از اسلام‌آباد غرب – سرپل ذهاب شرایط توپوگرافی، باندهای رفت و برگشت را جدا کرده، اما در ۳۰ کیلومتر آن که نیاز به جداسازی دارد، با نصب ۵۰۰۰ قطعه نیوجرسی، فعلاً ۲۲ کیلومتر مسیر پوشش داده شده که مابقی در زمان معین شده مخصوصاً به منظور افزایش ضرایب ایمنی تردد زائرین تا قبل ایام سوگواری و به‌تبع تردد شبانه‌روزی این عزیزان به پایان خواهد رسید.
شریفی افزود: این عملیات در حال حاضر در گردنه پاتاق اجرایی می‌شود و با اتمام عملیات دوربرگردان کمربندی کرند، در کمتر از ۴۸ ساعت کل یک کیلومتر باقی‌مانده از این کنارگذر هم تکمیل خواهد شد.
شریفی در پایان ضمن ابراز خرسندی، از اینکه بزرگراه کربلا ایمن‌تر از هر زمانی میزبان قدوم مبارک زائرین عتبات عالیات از مرز خسروی خواهد بود از تک‌تک عزیزان دست‌اندرکار در این مهم تشکر کرد.
تاکنون برای اجرای این عملیات بیش از ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.