صفحه اصلی / ۱۵۰ طرح صنعتی در مرحله نصب سوله و ماشین آلات در شهرکهای صنعتی قزوین

۱۵۰ طرح صنعتی در مرحله نصب سوله و ماشین آلات در شهرکهای صنعتی قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ، " حمیدرضا خانپور " در جلسه شورای معاونین با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق و جامع جهت ثبت نام این طرحهای صنعتی در سامانه بهین یاب اظهار داشت: رشد بی سابقه و استقبال خوب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در طول یکسال گذشته حرکت رو به جلو چرخه تولید ، مسئولیت و پیگیری خدمات رسانی به  واحدهای صنعتی را مضاعف نموده و تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل صنعتگران و کارآفرینان گام بر داریم.
وی با اشاره به فعال بودن ۱۵۰ طرح صنعتی در شهرکهای و نواحی صنعتی استان گفت:  هم اکنون ۱۰۰ طرح صنعتی در مرحله نصب سوله و ۵۰ طرح صنعتی در مرحله نصب ماشین آلات و تجهیزات با سرمایه گذاری چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال می باشند که در صورت همکاری دستگاههای خدمات رسان بانک های عامل با  راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال شش هزار  و ۶۷۰ نفر فراهم می شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان ابراز امیدواری کرد با توجه به پیشرفت فیزیکی این طرحهای صنعتی  تا پایان سال بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی به مرحله تولید آزمایشی و فعالیت رسمی برسند.
حمیدرضا خانپور بیشترین آمار واحدهای صنعتی فعال در مرحله نصب سوله و ماشین آلات در شهرکهای صنعتی لیا، کاسپین و آراسنج مستقر می باشند.
 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.