صفحه اصلی / نخستین شعبه فرانچایز فروشگاه زنجیره ای افق کوروش افتتاح شد

نخستین شعبه فرانچایز فروشگاه زنجیره ای افق کوروش افتتاح شد

 نخستین شعبه فرانچایز فروشگاه زنجیره ای افق کوروش با هدف توسعه بازار، بهره مندی از ظرفیت های موجودِ اشخاص علاقمند به ایجاد کسب وکار خرده فروشی،  اشتغال زایی در کشور ، افزایش بهره وری و کاهش صرفه جوییِ هزینه های جاری با حضور معاونت اجرایی و معاونت های مناطق فروشگاه افق کوروش در رباط کریم راه اندازی شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی فروشگاه، در این مراسم، مهندس صبوری معاونت اجرایی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در بازدید از نخستین شعبه فرانچایز افق کوروش، بر لزوم توجه مدیریت فروشگاه بر ارائه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تاکید کردند.
دکتر آزادی معاونت منطقه شش فروشگاه زنجیره ای افق کوروش نیز در جریان بازدید از فروشگاه افق کوروش، این نکته را مورد اشاره قرار داد که وجه تمایز فروشگاه فرانچایز افق کوروش با دیگر شعب در واگذاری عاملیت و نمایندگی است و این فروشگاه به لحاظ تامین اجناس و محصولات مورد پشتیبانی قرار می گیرد.
فرانچایز چیست؟
فرانچایز روشی مطمئن برای سرمایه گذارانی است که علاقمند به راه اندازی کسب و کاری مشابه می باشند؛ در واقع براساس این مدل جدید از کسب و کار، امتیازِ استفاده از علامت تجاری از سوی دارنده اصلی حق مالکیت به دریافت کننده امتیاز فرانچایز واگذار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله فرانچایز چیست در سایت افق کوروش مراجعه نمایید.
لازم به ذکر است؛ علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اعطای نمایندگی و شعبه فرانچایز به سایت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به آدرس okcs.ir مراجعه نمایند و با تکمیل فرم اعطای نمایندگی درخواست خود را جهت بررسی اولیه به واحد اخذ نمایندگی فرانچایز شرکت فروشگاه های زنجیره ای  افق کوروش ارسال نمایند.
همچنین شایان توجه است؛ شعبه فرانچایز (نمایندگی) افق کوروش در شرایطی آغاز به کرده که اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف ایران و مرکز امور اصناف و بازرگان با تاکید بر نوین سازی شبکه توزیع به منظور افزایش بهره وری در اقتصاد کشور و همچنین گذر از مرحله سنتی بر زنجیر نمودن واحدهای صنفی در قالب قواعد حقوقی فرانچایز تاکید دارند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.