صفحه اصلی / بیش از ۴ هزار تولیدی در شهرستان بهارستان ساماندهی شده است

بیش از ۴ هزار تولیدی در شهرستان بهارستان ساماندهی شده است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، بیوک حمیدی در رابطه با شرایط تولیدی های موجود در بهارستان  اظهار کرد: در شهرستان بهارستان ۲۱ هزار واحد صنفی وجود دارد که تا کنون ۱۶ هزار واحد را قانونمند کرده ایم و ۵ هزار پرونده در دست اقدام است.
وی همچنین با بیان اینکه هر واحد صنفی باید به شکل قانونمند فعالیت کند، تصریح کرد: عمده ترین وظیفه ای که بر دوش اصناف است، ساماندهی واحد های صنفی بدون پروانه است.
به گزارش رسیده از اتاق اصناف بهارستان، حمیدی در ادامه از شرایط تولید در بهارستان ابراز رضایت کرد و گفت: نزدیک بر ۴ هزار تولیدی در سطح شهرستان بهارستان موجود است ضمن اینکه بزرگترین تولید کننده کفش در استان تهران هستیم.
وی با اشاره به نقش اصناف در جامعه امروز، اظهار داشت: اصناف پیشینه بالایی دارد و همیشه بدون هیچ حمایت و پشتیبانی از دولت اشتغال زایی کرده و در پرداخت های مالیات کمک حال دولت بوده است.
رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان زحمات اصناف را جهادگونه دانست و ادامه داد: این قشر زحمتکش از دورترین نقاط دنیا کالاهای مورد نیاز مردم رو فراهم می کنند تا مایحتاج مردم تامین شود.
وی با تاکید بر مشکلات مالیات موجود در کشور، تشریح کرد: موضوعی که سبب نارضایتی بسیاری از مردم شده ، مربوط به مالیات است؛ چرا که با توجه به رکورد چندساله حاکم بر کشور، نه تنها این مالیات کم نشده بلکه افزایش نیز داشته است. این امر دلیل گله مندی مردم و مانع تغییر شغلشان است و به اجبار ضرر می دهند و پای کارشان می ایستند.
حمیدی در پایان باتوجه به مراسم روز اصناف افزود: در روز اصناف برنامه های متعددی به اجرا درآمد و از واحد های صنفی که همکاری های مطلوبی داشتند، تقدیر شد.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.