صفحه اصلی / احسان حدادی: به مدال قهرمانی آسیا برای مسابقه‌های جهانی لندن نیاز داشتم

احسان حدادی: به مدال قهرمانی آسیا برای مسابقه‌های جهانی لندن نیاز داشتم

احسان حدادی، دوومیدانی کار ایرانی بعد از ۹ ماه مصدومیت و گذراندن این زمان بر روی ویلچر توانست روز پنجشنبه در سن ۳۲ سالگی مدال طلای مسابقه‌های قهرمانی آسیا را کسب کند.
حدادی بعد از سه عمل جراحی در آلمان در ناحیه زانو و پاشنه پا بالاخره توانست مدال طلای مسابقه‌های قهرمانی آسیا را به دست آورد.
حدادی در این باره به sport star گفت: من حدوداً ۹ ماه بر روی ویلچر بودم. حتی نمی‌توانستم به دستشویی بروم. نمی‌توانستم بیرون غذا بخورم یا هیچ کاری انجام دهم. وزن من از ۱۲۸ کیلوگرم به ۱۴۲ کیلوگرم رسید.
حدادی روز پنجشنبه در مسابقه‌های پرتاب دیسک حریفان خود محمد عرفان از مالزی و ویکاس گودا از هند را شکست داد و مدال طلا را کسب کرد.
حدادی در ادامه افزود: من به ۶۴ متر فکر می‌کردم زیرا اخیراً که در مینسک تمرین می‌کردم خوب  عمل می‌کردم. می‌توانستم ۶۶ متر هم پرتاب کنم. فکر می‌کنم با ۶۶ متر می‌توان مدال جهانی گرفت. خاطرات المپیک لندن ۲۰۱۲ می‌تواند در مسابقه‌های جهانی لندن برایم الهام‌بخش باشد. من به اینجا آمدم زیرا به این مدال برای آمادگی جهانی احتیاج داشتم. ضمنا با خودم فکر کردم که هیچ وقت به هند نرفته‌ام. خوشحالم که به اینجا آمدم و مدال طلا به دست آوردم.
حدادی سپس اعلام کرد که دوستش حسین توکلی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک با او به هند آمده است. او در این باره گفت: او بعد از عمل جراحی در تمرین‌های وزنه به من کمک کرد و با کمک او من دوباره به آمادگی جسمانی رسیدم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.