چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / واکنش کریم انصاریفرد به شایعه جدایی از المپیاکوس

واکنش کریم انصاریفرد به شایعه جدایی از المپیاکوس

کریم انصاریفرد، مهاجم شماره ۱۰ تیم ملی ایران که طی دو فصل اخیر با درخشش در تیم پانیونیوس در نهایت راهی المپیاکوس به عنوان برترین تیم سوپرلیگ یونان شده، اکنون درگیر شایعات عجیبی در خصوص جدایی‌اش از جمع سرخ و سفیدهای شهر پیره شده است.
او که در ترکیب فصل گذشته المپیاکوس با هدایت پائولو بنتو موفق شد در لیگ اروپا نیز برای این تیم گلزنی کند، امیدوار است در این فصل در لیگ قهرمانان نیز درخشش مناسبی از خود به جا گذاشته و نماینده موفقی برای ایران باشد. با این حال طی روزهای اخیر رسانه‌های داخلی و برخی رسانه‌های یونانی اقدام به انتشار اخباری مبنی بر جدایی این بازیکن و بی اعتمادی سرمربی جدید المپیاکوس به او کرده‌اند که با واکنش انصاریفرد همراه شده است.
مهاجم شماره ۱۷ المپیاکوس در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این شایعات گفت: واقعیت این است که من دو فصل دیگر با المپیاکوس قرارداد دارم و شرایط خوبی دارم و به قراردادم متعهد خواهم بود. اکنون نیز در اردوی بلژیک حضور داریم و تمرینات مان نیز در دو مرحله صبح و عصر در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: شرایط خوبی دارم و تمرینات اول فصل را در حال انجام هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد. همه شایعاتی را که طی روزهای اخیر به راه افتاده مبنی بر خروج و حضورم در باشگاهی دیگر تکذیب می‌کنم. همه این‌ها صد در صد شایعه است و صحت ندارد.
انصاریفرد در خصوص اردوی آماده‌سازی این تیم در بلژیک و شرایط خودش گفت: شرایط فوق العاده‌ است و تازه اردوی آماده‌سازی پیش فصل را شروع کرده‌ایم. تمرینات پرفشاری را هر روز صبح و عصر پشت سر می‌گذاریم و این مساله باعث شده تا توجهی به این مسائل نداشته باشم.
مهاجم لژیونر فوتبال ایران در یونان در خصوص حضور المپیاکوس در لیگ قهرمانان نیز گفت: همانطور که گفتم انگیزه زیادی برای شروع فصل دارم. ما جام‌های معتبری پیش رو داریم و بر این اساس تمام توان و ذهن خودم را روی این مساله قرار داده‌ام که در ترکیب این تیم موفق باشم. دوران آماده‌سازی خوبی را پشت سر می‌گذاریم تا آماده لیگ قهرمانان اروپا، سوپرلیگ یونان و مسابقات لیگ یونان شویم.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.