صفحه اصلی / قزوین رتبه دوم فن بازارهای منطقه ای سراسر کشور را کسب کرد

قزوین رتبه دوم فن بازارهای منطقه ای سراسر کشور را کسب کرد

سه فن بازار منطقه ای خوزستان، قزوین و فارس به ترتیب رتبه اول تا سوم فن بازار برتر را به خود اختصاص دادند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین،" حمیدرضا خانپور " با اعلام این مطلب افزود: این دوره از نشست های سراسری فن بازارهای منطقه ای با حضور کارگزاران ۱۶ فن بازار منطقه ای و با رویکرد تبادل اطلاعات و ارائه تجربیات از طریق فعالسازی ظرفیت ها و توانمندیهای فناوراوانه استان و نقش آفرینی جهت رونق فضای کسب و کار و مبادلات فناورانه در همکاری متقابل با مرکز فن بازار ملی ایران در سال ۹۵ رتبه دوم در بین فن بازارهای منطقه ای کشور را احراز نمود. 
وی تصریح کرد: فن بازار منطقه ای قزوین جزء فعالترین فن بازارهای کشور است که با هدف فراهم نمودن بستر مناسب برای ایجاد و توسعه مبادلات و تعاملات در سطح ملی ، منطقه ای و بین المللی و شبکه سازی و تحت پوشش قرار دادن کلیه اطلاعات و اخبار در حوزه های عرضه و تقاضای فناوری تشکیل شده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به مزیت اصلی فن بازار منطقه ای یادآور شد: مزیت اصلی آن رونق بازار فن آوری درکشور است که شناسایی شرکتهای دارای پتانسیل فناوری و دانش بنیان در بخش صنعت در سه محور کلی صنایع کوچک، خوشه ها و پیمانکاری فرعی که پیوندی بین صنایع بزرگ و کوچک هست فعالیت می کنند.
هشتمین نشست سراسری فن‌بازارهای کشور با حضور معاون صنایع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، رئیس سازمان ستنا و مدیران فن‌بازارهای ۱۶ استان در ۱۳ و ۱۴ تیر ماه در شیراز برگزار شده بود. 
قابل ذکر است دفتر فن بازار منطقه ای در قزوین در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین راه اندازی و به بهره برداری رسید.
 

همچنین مطالعه کنید:

از صادرات مرغ به کشورهای هدف حمایت می‌کنیم/ ادامه خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین شیرزاد – مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.