صفحه اصلی / ۲۴۶ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در منطقه اقتصادی بم

۲۴۶ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در منطقه اقتصادی بم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، "رضا اشک" صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم در جمع خبرنگاران گفت:دو مرکز ترک اعتیادماده ۱۵در شهرستان بم راه اندازی شده است و مرکز «تی.سی» هم در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد .
وی از دو کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۵در شهرستان بم خبر داد و افزود: نقش رسانه ها در پیشگیری از آ سیب های اجتماعی بسیار مهم است
زیرا رسانه یکی از مهمترین ابزارهای پیشگیری از آ سیب های اجتماعی است.
 اشک در ادامه به بحث مبارزه با مواد مخدر اشاره و اظهار کرد: نیروی انتطامی در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم کرده است.
فرماندار بم ادامه داد: عقل و تدبیر حکم می کند که همه لایه های اجتماعی دست به دست هم داده و با  آسیب های اجتماعی مبارزه کند.
وی با اشاره به نقش موثر سربازان گمنام امام زمان (عج) در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) مبارزه با قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر را در دستور کار دارند.
فرماندار بم در ادامه با اشاره به رونق کسب و کار در منطقه اقتصادی ارگ جدید بم گفت: در سال ۹۲ تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در منطقه اقتصادی ارگ جدید بم کار می‌کردند که این میزان اکنون به ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.
وی با بیان اینکه تولید خودرو در منطقه اقتصادی بم از ۱۰۰ هزار خودرو به بالا افزایش پیدا کرده است، به افزایش صادرات خرما نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۴۲ هزار و ۷۰۰ تن خرما صادر کرده‌ایم.
اشک ابراز کرد: در گذشته نمی‌توانستیم با خودروسازان دنیا ارتباط برقرار کنیم، اکنون مقدمات مذاکرات با اروپائی‌ها انجام شد و اکنون ماشین‌های کره‌ای هم در این منطقخ تولید می‌شود و قطعه‌سازان در منطقه آغاز به کار کردند.
فرماندار بم ادامه داد: بیش از ۲۴۶ میلیارد دلارسرمایه‌گذاری خارجی در منطقه اقتصادی بم انجام شده است.
وی از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و تصریح کرد: برای اشتغالزایی به متقاضیان تسهیلات کم بهره اعطا می‌شود.
 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.