چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / توان موشکی ایران یک عامل بازدارنده است

توان موشکی ایران یک عامل بازدارنده است

غلامعلی حیدری در دومین گردهمایی رزمندگان تبلیغات تیپ‌ قمر بنی هاشم و تیپ بقیه الله که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا برگزار شد، تصریح کرد: اعتقادات عمیق رزمندگان به مبانی دینی و انقلابی و نیز رهبری های ولایت فقیه مهم ترین اثر را در پیروزی رزمندگان داشت.
وی اظهار کرد: دشمنان در هر شرایطی به دنبال پیشبرد اهداف ضد انقلابی و ضد اسلامی خود هستند و برای این کار راهبردهایی را در دستور کار دارند که مهم ترین آن ها تضعیف جایگاه ولایت فقیه در جامعه است.
جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف تهاجم فرهنگی و اطلاعاتی دشمن، اعتقادات و باورهای اسلامی مردم است، زیرا این اعتقادات مهم ترین رکن در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بوده است.
حیدری ادامه داد: ابرقدرت‌های جهانی همچنین به دنبال از بین بردن توان ایران در بخش فن‌آوری‌های هسته‌ای و نانوتکنولوژی هستند زیرا آن‌ها نمی‌خواهند نظامی با تفکرات اسلامی و انقلابی عضو باشگاه هسته‌ای جهانی باشد.
وی گفت: در عصر حاضر اگر قرار باشد حمله نظامی از طرف کشورهای پیشرفته به سایر کشورها انجام شود، قبل از آن حمله سایبری را بر علیه کشور مورد نظر طرح ریزی می‌کنند.
جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: در شرایطی که توان سایبری یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت در جهان محسوب می شود، ایران جزو چهار کشور برتر در این زمینه است اما دشمنان قصد دارند این توان را از بین ببرند.
حیدری در بخش دیگری از سخنان خود، توان موشکی ایران را به عنوان یک عامل بازدارنده دانست و افزود: حمله به مقر داعش قدرت موشکی ایران را ثابت کرد اما دشمنان در این زمینه هم با توسل به همه ابزارهای جهانی از جمله شورای امنیت سازمان ملل و مباحث حقوق بشری قصد دارند، توان ایران را از بین ببرند.
وی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد عمل شده و برنامه‌های مختلفی را پخش می‌کنند، در این شرایط حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی اهمیت بیشتری پیدا کرده و افرادی که در آن زمان در این بخش فعالیت کرده‌اند باید با افزایش دانش و آگاهی خود در زمینه پاسخگویی به شبهات مطرح شده درباره جنگ و انقلاب، وارد عمل شوند.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.