صفحه اصلی / تولید داخلی شیر غنی‌شده کودک NANKID کلید خورد

تولید داخلی شیر غنی‌شده کودک NANKID کلید خورد

به گزارش کسب وکار نیوز، شرکت نستله در راستای تعهدات خود در زمینه‌های توسعه نوآوری و تولید ملی، جدیدترین محصولش را در جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد. تولید «نان‌کید»، پودر شیر غنی‌شده حاوی آهن، به طور رسمی در استان قزوین آغاز شده است. تولید این محصول، علاوه بر کاهش وابستگی به واردات و افزایش تولید ملی، در ادامه ۱۵ سال فعالیت نستله در ایران و در راستای برنامه‌های بلندمدت این شرکت با هدف بهبود زندگی ایرانیان از طریق ارائه محصولات مغذی و دانش‌بنیان صورت گرفته است.
جوزپه کارلا، مدیر عامل شرکت نستله ایران دراین‌باره می‌گوید: «بهبود تغذیه و پرورش مناسب کودکان همواره یکی از دغدغه‌های اصلی والدین برای رشد و بالندگی آنها بوده است. امروزه علم پزشکی ثابت کرده که آینده کودکان، متأثر از سالیان ابتدایی زندگی آنها است. بنابراین تولید و رونمایی «نان‌کید» حاوی پیام روشن ما برای همه مادران ایرانی است مبنی بر اینکه ما در نستله همواره با ارائه محصولات مبتنی بر علم روز، به تغذیه و نیازهای رشد تمامی کودکان بالای ۳ سال آن‌ها متعهد هستیم.»
علیرضا سرابچی، مدیر کل ارتباطات و سرویس‌های بازاریابی شرکت نستله ایران نیز با بیان ارزش‌ها و اهداف بزرگترین شرکت جهان در حوزه مواد غذایی و آشامیدنی افزود: «ما در طول ۱۵ سال فعالیت و حضورمان در کشور، طرح‌های بسیاری را پایه‌ریزی کرده و به مرحله انجام رسانده‌ایم. اکنون نیز مفتخریم که با هدف گسترش نوآوری و تولید ملی، قدمی دیگر در راستای تعهدات از پیش اعلام‌شده خود در جمهوری اسلامی ایران برداشته‌ایم. این محصول، انتخابی مفید و کمکی شایان به تغذیه و سلامت کودکان خواهد بود. «نان‌کید» نه تنها با ارائه مواد مغذی مورد نیاز برای رشد، بلکه از طریق محافظت در برابر عفونت‌ها، رشد دندان‌هایی مستحکم و تامین انرژی مورد نیاز برای یادگیری و بازی کودکان، در تضمین سلامت آینده آن‌ها، همراه والدین ایرانی خواهد بود.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.