صفحه اصلی / طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا بعد از رفع ابهامات در مجلس مطرح می‌شود

طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا بعد از رفع ابهامات در مجلس مطرح می‌شود

گفت که بعد از رفع این ابهامات این طرح در صحن علنی مطرح می‌شود لذا زمان مطرح شدن آن هنوز معلوم نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  سیدحسین نقوی حسینی با بیان اینکه سه ملاحظه درباره طرح مقابله با اقدامات ترویستی و ماجراجویانه آمریکا وجود دارد، گفت: اولین تأکید آن است که همه نمایندگان به اتفاق این طرح را امضا کنند. ملاحظه بعدی تأکید بسیاری از نمایندگان بر وجود اصلاحاتی در این طرح است که در همین رابطه نیز برخی دستگاه‌ها و نهادها نظرات و پیشنهاداتی دارند که در حال دریافت آن هستیم.
وی افزود: موضوع دیگر تأمین اعتبار برای اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان به نیروی قدس سپاه و تقویت توان موشکی است که در این طرح آمده باید با دولت و دستگاه‌های مربوطه در این باره به توافق برسیم که با توجه به تمامی ملاحظات به نظر می‌رسد که به زودی این طرح در دستور کار قرار نگیرد. البته ممکن است تا هفته آینده این اصلاحات انجام شود ولی باز هم زمان آن مشخص نیست. طبیعتاً بعد از رفع این ملاحظات این طرح در صحن علنی مطرح خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت که این طرح در جلسه یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که منتقدان جدی هم داشت. منتقدان معتقدند این طرح پاسخگوی همه جانبه دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های آمریکا نیست و باید جامع‌تر شود.

همچنین مطالعه کنید:

جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، علی طرزعلی معاون ارزی مرکز مبادله ارز و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.