صفحه اصلی / بوشهر میزبان رقابت های بین المللی فوتبال ساحلی جام پارس شد

بوشهر میزبان رقابت های بین المللی فوتبال ساحلی جام پارس شد

 مهرماه امسال به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در بوشهر برگزار می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، بهرام رضائیان افزود: سال گذشته استان بوشهر برای نخستین بار مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی را با حضور تیم های ملی ایران، ایتالیا، لهستان و اوکراین با عنوان پرشین کاپ میزبانی کرد.
رضائیان گفت: در دومین دوره سعی در افزایش تیم های شرکت کننده داریم و پیش بینی شده هشت تیم مطرح دنیا در این مسابقات حضور یابند.
وی افزود: اولویت های تیم های شرکت کننده در این تورنمنت با تیم هایی است که جواز حضور در مسابقات بین قاره ای دوبی امارات را کسب کرده اند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی افزود: در این ارتباط سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای تسریع در روند بهسازی زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر تفاهم نامه ای را به امضا رسانده اند.
رضائیان گفت: انتظار می رود با بهسازی زمین یاد شده در موعد مقرر بتوانیم در بازی خانگی تیم دریانوردان نیز پذیرای هواداران بیشتری باشیم.
وی افزود: هم اکنون در بازی های خانگی دریانوردان به علت شرایط نامناسب بسیاری از هواداران بصورت ایستاده بازی ها را دنبال می کنند که این امر شایسته هواداران پرشور این تیم نیست.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.