صفحه اصلی / اولین فستیوال تجهیزات ورزشی و توان‌بخشی برگزار می شود

اولین فستیوال تجهیزات ورزشی و توان‌بخشی برگزار می شود

 و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف تجاری‌سازی نوآوری‌های این حوزه برگزار می‌کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، فراخوان دریافت طرح‌ها و اختراعات فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توان‌بخشی با شعار بستری برای تجاری‌سازی فرصتی برای سرمایه‌گذاری اعلام شد.
مرکز فن بازار ملی ‌ایران واقع در پارک فناوری پردیس معاونت علمی با همکاری شرکت فرا بورس ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری در ادامه برگزاری پنج فستیوال در صنعت لوازم‌خانگی، تجهیزات پزشکی، صنعت مواد غذایی، صنعت پلاستیک و پلیمر و تجهیزات پزشکی، اقدام به برگزاری اولین فستیوال بازار دارایی فکری در حوزه نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توان‌بخشی کرده است.
محورهای این رویداد شامل ابزارهای تمرینی و کمک تمرینی رشته‌های ورزشی، بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزشی، تجهیزات آزمایشگاهی علوم ورزشی، تجهیزات توان‌بخشی ورزشی، شبیه‌ساز مدل‌های حرکتی ورزشی و مهندسی پزشکی است.
اختراعات پس از انتخاب و ارزیابی، در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفی‌شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رو در رو فراهم می‌شود.
در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب تسهیلات ارائه می‌شود.
تسهیلات شامل تکمیل مستندات نوآوری‌ها برای ارائه به سرمایه‌گذاران (ارزیابی فنی اختراع و تهیه BP خلاصه)، سرمایه‌گذاری در نوآوری‌ها برای سرمایه‌گذاران و صنعتگران به میزان ۶۰ درصد قیمت معامله (اعم از خرید قطعی اختراع، لیسانس یا سرمایه‌گذاری مشترک) به‌عنوان تسهیلات خرید و پرداخت تا سقف پنج میلیارد ریال به‌صورت تسهیلات قرض‌الحسنه است.
مخترعان و نوآوران حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فستیوال دارند، لازم است فرم ثبت‌نام را تکمیل و به همراه تصویر گواهی ثبت اختراع و شناسنامه و کارت ملی حداکثر تا ۲۷ مردادماه سال جاری به آدرس پست الکترونیک festival@techmart.ir ارسال کنند.
فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توان‌بخشی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت مرکز فن بازار ملی ایران در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.