صفحه اصلی / حضور شرکت های فرانسوی و چینی در نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو تهران

حضور شرکت های فرانسوی و چینی در نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو تهران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو (سبک و سنگین) و ماشین آلات تهران در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» با شعار «شبکه توزیع، حامی تولید و اشتغال» افتتاح شد.
در این نمایشگاه فعالان بخش خصوصی، تولیدکنندگان، واردکنندگان، توزیع کنندگان و ارائه کنندگان خدمات خودرویی داخل و فعالان این صنعت از کشورهای فرانسه و چین نیز حضور دارند.
همچنین در این نمایشگاه افزون بر فعالان زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرو و ماشین ها، سایر رسته های این صنف مانند قطعات و اجزا، الکترونیک و سیستم های ایمنی، تعمیر و نگهداری، تیونینگ، پمپ بنزین، سرویس و کارواش و تجهیزات تعمیرگاهی نیز حضور دارند.
بر اساس این گزارش غلامرضا بخشی زاده رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: باید زنجیره تامین، توزیع و خدمات را منسجم تر و کوتاه تر کرد تا شاهد افزایش ثمربخشی بوده و هزینه ها کاهش یابد.
وی افزود: تلاش این اتحادیه این است که معضلات عرضه کالاهای بی کیفیت، تورم شبکه توزیع و بی تعادلی در بازار را از طریق روش های اقتصادی و تشویقی برطرف کند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم بدکی خودرو تصریح کرد: با بکارگیری این شیوه ها کسبه امین و درستکار کنار هم قرار می گیرند تا الگویی برای دیگران باشند.
وی اضافه کرد: باید اعضای اتحادیه ها و نخبگان در این زمینه به میدان آمده و حضوری جدی و سازمان یافته داشته باشند تا به این ترتیب به برگزاری نمایشگاه های متعدد دستوری و کوچک بویژه در شهرستان ها نیازی نباشد.
به گفته وی، امروز با وجود افزایش رکود کسب و کارها، همچنان روند برگزاری نمایشگاه ها در کشور افزایشی است.
وی تصریح کرد: تولیدکنندگان کشور می توانند با بذل توجه بیشتر به بیش از ۱۵ میلیون دستگاه خودرو سواری و افزون بر هفت میلیون دستگاه خودروهای سنگین، راهسازی، معدنی و کشاورزی، از کار و اشتغال ایرانی حمایت کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.