صفحه اصلی / محصولات برتر فناورانه پارک فناوری پردیس رونمایی می‌شوند

محصولات برتر فناورانه پارک فناوری پردیس رونمایی می‌شوند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، «اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس» هرساله باهدف ارائه گزارش یک‌ساله عملکرد پارک پردیس، آگاهی از آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت‌های عضو، رونمایی از دستاوردهای برجسته فناورانه، انتخاب برترین شرکت‌های عضو پارک و سازمان و اشخاص حقوقی همکار در زمینه‌های مختلف با حضور مدیران ارشد شرکت‌ها و نمایندگان برخی از سازمان‌های دولتی و صنعتی مرتبط با فعالیت‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار می‌شود. رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه شرکت‌های عضو نیز یکی از برنامه‌های اصلی این رویداد است.
در شهریورماه امسال و در «پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس» از آخرین دستاوردهای برتر فناورانه شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی رونمایی می‌شود.
بر این اساس و طبق روندهای پیش‌بینی‌شده برای ارزیابی محصولات، شرکت‌های متقاضی که دستاوردهای جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری داشته‌اند، می‌توانند در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاوردهای فناورانه پارک مشارکت کنند.
شرایط حضور شاخص‌های مؤثر در انتخاب محصولات برتر شامل عدم معرفی محصول و یا نوع ارتقاءیافته آن در دوره‌های قبلی رونمایی اجلاس خانواده پارک و یا در جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی کشور می‌شود.
همچنین کامل بودن فرایند تجاری‌سازی طی شده و وجود سابقه فروش حداکثر ۲ سال متناسب با ظرفیت بازار محصول، دارا بودن مجوز و تأییدیه فنی از مراجع ذی‌صلاح، تأثیرگذاری بر رفع نیازهای حیاتی و استراتژیک کشور و کاهش یا قطع وابستگی به کشورهای خارجی از دیگر شرایط ارائه است.
محصولات باید فرایندهای لازم به‌منظور اخذ مالکیت‌های معنوی لازم مرتبط با محصول را انجام داده باشند و در فهرست کالاها و خدمات دانش‌بنیان و یا دارا بودن ظرفیت حضور در این فهرست موجود باشند.
اخذ مجوز رونمایی برای محصولاتی که جنبه محرمانگی داشته و به‌منظور رونمایی نیازمند اخذ مجوز و تأییدیه از نهاد یا اشخاص خاصی محسوب می‌شود، بر عهده شرکت متقاضی است.
شرکت‌هایی که محصولاتشان در این دوره از اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس رونمایی می‌شود، علاوه بر بهره‌مندی از فرصت‌ها و مزایای ذاتی برگزاری مراسم رونمایی می‌توانند از لیزینگ محصول رونمایی شده تا سقف دو میلیارد ریال بهره‌مند شوند.
همچنین فرآیند جذب سرمایه جهت توسعه محصول رونمایی شده تسهیل می‌شود و محصولات به مدت یک ماه در بخش ویژه‌های سامانه فن بازار قرار می‌گیرند.
دیگر مزیت حضور در این رونمایی پوشش خبری و تبلیغاتی از طریق ساخت مستند، انجام مصاحبه و هماهنگی پخش در رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری، هماهنگی درج تبلیغات در نشریات تخصصی و معرفی جهت حضور در برنامه‌های تخصصی صداوسیما است.

متقاضیان می‌توانند جهت حضور در فرآیند ارزیابی انتخاب محصولات برتر فناورانه شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی، فرم ثبت‌نام را دریافت و پس از تکمیل به همراه مستندات لازم، به نشانی UTP@techpark.ir ارسال کنند. مهلت ثبت‌نام و ارسال فرم حداکثر تا ۲۱ تیرماه ۹۶ است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.