صفحه اصلی / غارت فضای سبز به بهانه تغییر کاربری نادرست است

غارت فضای سبز به بهانه تغییر کاربری نادرست است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در جلسه کمیسیون ماده ۵ این هفته استان که به ریاست محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد ۶۳ مورد از موارد اصلاح، تعیین و دقیق سازی خط بدنه، تقلیل و یا تعریض عرض‌ گذر، درخواست افزایش ارتفاع، حذف و یا اضافه کردن گذر و تغییر کاربری مربوط به شهر اصفهان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
از موارد حائز اهمیت مطرح شده درخواست تغییر کاربری دو قطعه زمین به مساحت حدود ۵۸۰۰ مترمربع واقع در محدوده بیمارستان هزار تخت خوابی شهرک سلامت، جهت تبدیل فضای سبز به فضای درمانی برای توسعه بیمارستان بود که در این مورد حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: این تغییر کاربری به نوعی غارت فضای سبز است و نباید همیشه ساده‌ترین راه‌حل را جهت حل مشکلات در نظر گرفت و فضای سبز منطقه را از بین برد.
وی در ادامه افزود: بهتر است فضاهای مسکونی کپرسازی شده اطراف بیمارستان مالکیت و از آن‌ها جهت توسعه بیمارستان استفاده شود.
در نهایت پس از بحث و بررسی این مورد با اجماع اعضا این بند جهت بررسی بیشتر و همچنین بررسی طرح‌های معماری پیشنهادی به جلسات بعدی موکول شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.