صفحه اصلی / تعلیق حکم تعدادی از مهندسین متخلف دارای پروانه اشتغال به کار در گیلان

تعلیق حکم تعدادی از مهندسین متخلف دارای پروانه اشتغال به کار در گیلان

 که تخلفاتشان محرز گردیده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تعلیق شدند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، رضا علی‌نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: مطابق بندهای ج و ح ماده ۲۳ آیین‌نامه اجرائی قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۵ و بر اساس اختیارات تفویض شده توسط وزارت راه و شهرسازی، ۴۲ فقره پرونده اشخاص دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی که دارای حکم درجه ۳ و بالاتر بوده‌اند و تخلفاتشان محرز گردیده است از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تعلیق شدند.
aوی اضافه کرد: عمده تخلفات صورت پذیرفته، عدم نظارت صحیح بر اجرای قوانین و ضوابط شهرسازی و مقررات ملی ساختمان، عدم رعایت اخلاق و رفتار حرفه‌ای و از بین بردن حقوق شهروندی بوده است.
علی نیا تصریح کرد: حکم درجه سه انتظامی، مطابق ماده ۹۰ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان، به‌صورت محرومیت موقت از استفاده از پروانه اشتغال به مدت سه ماه تا یک سال و ضبط پروانه اشتغال به مدت محرومیت است.
وی در پایان اعلام کرد: مردم شریف استان در صورت مشاهده تخلفات مربوط به ساخت‌وساز می‌توانند با شماره‌های ۳۳۱۱۰۰۴۹ و ۳۳۱۱۰۰۹۲ (داخلی شماره ۱۶۳)  اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان تماس گرفته و اطلاع‌رسانی کنند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.