چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / روایت مکعب ذهنی یک خانواده تئاتری

روایت مکعب ذهنی یک خانواده تئاتری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، علی سلیمانی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما قصد دارد نمایشی با عنوان "مکعب" را از ۸ تیرماه در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر روی صحنه آورد. این نمایش را سبا سلیمانی نوشته است و سهیلا جوادی همسر این هنرمند به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارد.
علی سلیمانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره اجرای این نمایش گفت: خاطراتم را از زمان تولد تا فوت مادر و رسیدن به شهرت برای دخترم بازگو کردم و این نخ تسبیح را به عنوان درام قرار دادیم و او با ایجاد فضایی دراماتیک شروع به نگارش این نمایشنامه کرد.
وی در ادامه درخصوص نام این نمایش افزود: یک تئوری روانشناسی به نام مکعب ذهنی وجود دارد که مانند فرضیه‌های علمی کامل اثبات نشده ولی نزدیک به اثبات است. هرکس چهارچوبی دارد که نمی‌خواهد از آن خارج شود و اتفاق افتاده که خارج شده است. این نمایش ترکیبی از فرضیه‌های من و نویسنده آن از تولد تا شهرتم است.
سلیمانی با بیان اینکه نقش سهیلا جوادی در این نمایش صدای ذهنی من است، یادآور شد: این اثر استندآپ کمدی از خاطراتم است که من آن را روی صحنه اجرا می‌کنم.
نمایش "مکعب" از ۸ تیر ماه هر شب به جز شنبه‌ها در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر با بازی علی سلیمانی و سهیلا جوادی به روی صحنه است.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.