صفحه اصلی / هفتمین همایش ملی موزه علوم و فناوری ایران برگزار می‌شود

هفتمین همایش ملی موزه علوم و فناوری ایران برگزار می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محورهای هفتمین همایش موزه ملی علوم و فناوری ایران « شامل موزه و میانجی‌گری‌های علم و جامعه»، «موزه و بازنمایی علم و فناوری» و «علم و دانش ضمنی ـ بومی ایرانی» می‌شود.
زیرمجموعه‌های «محور موزه و میانجی‌گری‌های علم و جامعه» شامل کارکردهای توسعه‌بخشی موزه‌های علم و فناوری، تاریخ موزه‌ها، موزه به مثابه حوزه عمومی، موزه؛ مخاطبان، آموزش غیررسمی و کارآفرینی و موزه‌مداری علم و فناوری می‌شوند.
همچنین زیرمجموعه محور «موزه و بازنمایی علم و فناوری»، مفهوم‌سازی در موزه، درک موزه، زبان فارسی و علم و فناوری، اهمیت و چگونگی بازنمایی علوم در موزه با تأکید بر علوم انسانی و اجتماعی، بازنمایی فناوری هنر در موزه، استفاده از فناوری برای افزایش کارآمدی موزه هستند.
زیرمجموعه‌های «علم و دانش ضمنی ـ بومی ایرانی»، مفهوم و ماهیت دانش بومی، شیوه‌های بازنمایی دانش ضمنی ـ بومی، پیوند دانش ضمنی ـ بومی با توسعه، پیوندیابی دانش ضمنی ـ بومی با علم مدرن، امکان یا ضرورت استفاده از این دانش و … هستند.
هفتمین همایش ملی موزه علوم و فناوری ایران از ۱۲ تا ۱۴ دی ماه برگزار می‌شود. مهلت ارسال چکیده مقالات پایان تیرماه و مقاله کامل پایان مهرماه است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.