صفحه اصلی / تلاش فعالان محیط زیست شرکت گاز خراسان رضوی در مسیر تحقق شعار جهانی

تلاش فعالان محیط زیست شرکت گاز خراسان رضوی در مسیر تحقق شعار جهانی

به گزارش کسب و کار نیوز محمد ایمانی فر افزود: حفظ محیط زیست با هدف افزایش آگاهی مردم و تشویق و ترغیب سیاست مدارانه و اتخاذ تصمیمات در مقابله با تخریب محیط زیست و تنوع زیستی در سرتاسر جهان مورد توجه همگان قرار گرفته است.
وی با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ و اخلاق محیط زیستی از طریق آموزش رفتارهای دوستدار محیط زیست و آگاهی بخشی درون سازمانی به کارکنان اظهارداشت: مهمترین رسالت و هدف محیط زیست امورHSE گاز خراسان رضوی اجرای قوانین، الزامات و مقرارات سازمان محیط زیست،  HSE وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران در سطوح و فرایندهای روزمره این مجموعه است.
ایمانی فر در ادامه به بیان گوشه ای از فعالیتهای محیط زیستی این شرکت پرداخت و گفت: اندازه گیری گازهای خروجی از ۷۲ دودکش هیترهای ایستگاههای CGS توسط آزمایشگاه معتمد سازمان محیط زیست، اندازه گیری شدت صوت در ۱۸۱ ایستگاههای TBS سطح استان، ارزیابی شش ماهه از عملکرد محیط زیستی  24 ناحیه و منطقه این شرکت و بازدید محیط زیستی از کلیه ایستگاههایCGS  و  TBSمناطق و نواحی در طول سال ۹۵ از جمله این برنامه ها بوده است.
به گفته رئیس امور HSE گاز خراسان رضوی در سال گذشته، بیش از ۵۰۰ نفر ساعت از کارکنان این شرکت در دو دوره آموزشی مبانی محیط زیست حضور یافتند.
ایمانی‌فر در پایان، اولویت گذاری شرکت گاز خراسان رضوی در مباحث زیست محیطی طی سال جاری را پیگیری اهداف کلان و خرد محیط زیستی و مدیریت اصولی و صحیح پسماندها عنوان کرد

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.