صفحه اصلی / مشارکت در اجرای پروژه‌های بهسازی راه‌های روستایی نظرآباد

مشارکت در اجرای پروژه‌های بهسازی راه‌های روستایی نظرآباد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس ابیضی، مدیرعامل شرکت تجارت‌گستران افق و شرکت تعاونی تولید و مسکن آذربایجان شرقی از دو سال پیش به عضویت انجمن خیرین راه و ترابری درآمده و تاکنون اقدامات زیادی را برای ساخت و ترمیم راه‌های استان‌های مختلف انجام داده است.
ابیضی درگفت‌وگو با خبرنگار ما دلیل حضور خود را درعرصه راهسازی توسعه مدارس کشور در استان‌های مختلف طی سال‌های اخیر و درعین حال کم‌توجهی بسیاری از خیرین به اهمیت راهسازی عنوان می‌کند و می‌گوید: از سال ۸۴ در حوزه نوسازی مدارس فعالیت خود را شروع کردم و اخیرا نیز با صرف ۵۰۰ میلیون تومان مدارس زکریای رازی، رستگار، شهید کهن‌ترابی، امامت و نصر را در کرج آسفالت کرده‌ام.
وی می‌افزاید: از سال ۹۴ وارد عرصه توسعه و بهسازی راه‌ها شدم و ۱۲۰ کیلومتر راه را خط‌کشی و بهسازی و ۵۰ کیلومتر را روکش آسفالت کرده‌ام. اکنون درحال انجام بهسازی و آسفالت ۲۱.۵ کیلومتر از راه‌های روستایی نظرآباد هستم که دراین بین بهسازی محور علی سید تنگمان به طول شش کیلومتر تمام شده و راه‌های روستاهای خسروآباد، بختیار، عبدل‌آباد، فیروزآباد، حاجی بیک، وایبک قبچاق و احمدآباد به صالحیه در دست اجراست. ضمن اینکه اکنون درحال انجام دو پروژه بهسازی راه درمحورهای دوران به چالوس و چالوس به ابی‌ذر هستم.
مدیرعامل شرکت تجارت‌گستران افق که ۲۰۰۰ تن موردنیاز بهسازی راه‌های روستایی کشور را واگذار کرده است، می‌گوید: برنامه آتی بنده در سال جاری روکش آسفالت ۳۵ کیلومتر راه در استان تهران است.
وی که در استان آذربایجان شرقی ۵۰ کیلومتر راه و ساخت حدود ۴ مدرسه و تعمیر ۳۰ مدرسه و همچنین آسفالت محوطه ۴۰ مدرسه را انجام داده، می‌افزاید: تاکنون دو ماشین نمک‌پاش برای انجام عملیات راهداری زمستانی شهرستان‌های آذرشهر و ورزقان خریداری کرده‌ام و امسال هشت نمک‌پاش دیگر در اختیار راهداری‌های آذربایجان شرقی قرار می‌دهم.
این خیر می‌گوید: بسیار خوشحالم که با راهسازی و بهسازی راه‌های استان‌های مختلف کمکی هرچند کوچک به هموطنان می‌کنم و از سال ۹۴ تاکنون توانسته‌ام مبلغ ۳۰ میلیارد تومان بودجه را دراین مسیر پرخیر مصرف کنم و شاکر خداوند هستم. پروژه‌ها اغلب توسط فرمانداران به بنده معرفی می‌شود و آماده همکاری با وزارت راه و شهرسازی و استانداری‌ها برای تامین هزینه روکش آسفالت و زیرسازی محورهای موردنیاز هستم.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از جمله اقدامات مفید این خیر در حوزه راهسازی می‌توان به اجرای آسفالت به طول ۶.۵ متر در راه روستایی قرمزگل آذرشهر، خط کشی مسیرهای روستایی آذرشهر به طول ۱۲۰ کیلومتر، بهسازی پل کمربندی غربی به طرف خواجه دیزج در تبریزو آسفالت راه‌های روستایی کوجنق، احمد بیگلو، قانلوبلاغ و امیرخانلو اشاره کرد. وی همچنین در حال انجام پروژه‌های راه‌های روستایی در میرکندی، تبنق، قوشه، ساطی، علی‌آباد، سیدبیگلو، برج‌لو، قلدورگهلی، خانباز، حاج سیفلو، آقدرق و سواره از توابع استان اردبیل است.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.