صفحه اصلی / افزایش صادرات صنایع کوچک و متوسط به کشور روسیه

افزایش صادرات صنایع کوچک و متوسط به کشور روسیه

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، " حمیدرضا خانپور " در جلسه امضاء تفاهم نامه فی مابین اظهار داشت : با توجه به حمایت از  محصولات و کالاهای تولید شده و در راستای همکاری به منظور کمک به فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه بازار کسب و کار، شناسایی بازار هدف ، برای فروش در کشور روسیه این تفاهم نامه منعقد شده است.
وی تلاش در جهت توسعه بازار فروش محصولات صنایع کوچک و متوسط استان ، تلاش جهت جذب و هدایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در صنایع اولویت دار استان و صنایع صادرات گرا ، همکاری در اعزام هیاتهای تجاری به خارج از کشور با هدف گسترش صادرات و تسهیل ورود مواد اولیه و ماشین آلات و تجهیزات تولیدی، همکاری در برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی با هدف توسعه صادرات ، همکاری جهت شناسائی و معرفی بازارهای هدف (کشورهای خارجی) و … را از اهم اهداف این                  تفاهم نامه بر شمرد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود: شرکت شاهین از شرکتهای فعال و مجرب در زمینه کسب و کار و صادرات محصولات و خدمات در بازار کشور روسیه می باشد ، که هماهنگی جهت ایجاد نمایشگاه و فروشگاه دائمی برای نمایش تولیدات استان و فروش آنها و توسعه صادرات ، معرفی و جذب سرمایه گذاران خارجی ، اعزام هیئت های تجاری و برگزاری بازدیدهای صنعتی و معرفی فرصتهای تجاری جدید را انجام می دهد.
حمیدرضا خانپور در پایان گفت: در سال گذشته واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ۷۶ میلیون دلار کالا به کشورهای خارجی صادر کرده اند.
انواع کابل های برق فشار ضعیف و قوی،کره گیاهی،لوله و اتصالات پلی اتیلن،ورق های آلومینیومی و چدن،انواع روغن خوراکی،فرآورده های خرما و کشمش، شیلنگ پی وی سی و پتاس از جمله کالاهای صادراتی بوده است.
روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.