صفحه اصلی / جلسه هم‌اندیشی با پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی اردبیل

جلسه هم‌اندیشی با پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی اردبیل

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اولین در جلسه هم‌اندیشی که با حضور پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، گفت: پیمانکاران و مشاوران بازوان اجرایی اداره کل در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان بوده و وظیفه سنگینی در جهت آبادانی و ساخت و ساز در سطح استان بر دوش گرفته و لحظه‌های ماندگار در جای جای استان ثبت می‌کنند.
وی با تأکید بر رعایت مشخصات فنی در اجرای پروژه‌ها از سوی پیمانکاران و مشاوران افزود: رعایت مشخصات فنی از سوی پیمانکاران و مشاوران در پروژه‌های اجرایی سبب خواهد شد تا پروژه‌ها از کیفیت بالای ساخت و ساز برخوردار شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در راستای مطالبات پیمانکاران از پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرا با روان‌سازی مراحل تهیه و بررسی صورت‌وضعیت‌های پیمانکاران و ارائه کارکردهای نهایی توسط پیمانکار اقدام به تهیه لیست قطعی مطالبات پیمانکاران و مشاوران نموده و پیگیر امورات مربوطه بوده تا در صورت تخصیص اعتبار لازم از محل بودجه پروژه‌های عمرانی استانی و شهرستانی نسبت به پرداخت و تسویه اقدام نماید.
حیدری تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تمام تلاش خود را در حوزه‌های مختلف در جهت رفع مشکلات و گره‌های اداری پیمانکاران به نحو مطلوب انجام خواهد داد تا پیمانکاران و مشاوران بتوانند با خیالی آسوده‌تر و با تمرکز بیشتر بر روی پروژه‌ها طبق برنامه‌های زمان‌بندی شده نسبت به تکمیل پروژه‌ها اقدام و آماده بهره‌برداری نمایند.
وی افزود: این اداره کل آمادگی کامل جهت استقبال از نقطه نظرات و پیشنهاد‌های سازنده و مؤثر پیمانکاران و مشاوران در اجرای مدیریت راهبردی پروژه‌های راه و شهرسازی را داشته تا در سایه همکاری و تعامل و همدلی شاهد پیشرفت پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی در سطح استان اردبیل باشیم.
حیدری با تأکید بر استفاده از پیمانکاران بومی در اجرای پروژه‌های استان اظهار کرد: پیمانکاران در راستای بازسازی ماشین‌آلات فرسوده، قدیمی و استفاده از دستگاه‌های راهسازی مدرن و به روز در تهیه و پخش آسفالت و ثبت مصالح در پروژه‌های اجرایی اهتمام ورزند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.