صفحه اصلی / بهره‌برداری از فاز اول چهارخطه ملایر – بروجرد با اعتبار ۷ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال

بهره‌برداری از فاز اول چهارخطه ملایر – بروجرد با اعتبار ۷ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، علیرضا صارمی با تأکید بر لزوم دوبانده شدن محورهای مواصلاتی در راستای ارتقای ایمنی عبور و مرور وسایل نقلیه و کاهش آمار تصادفات جاده‌ای اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به لزوم دوبانده شدن محور ملایر بروجرد در راستای احداث باند دوم ملایر سامن مبلغ ۱۱۰ هزار میلیون ریال اعتبار تخصیص یافت.
وی افزود: تا پایان امسال فاز نخست آسفالت‌ریزی چهارخطه ملایر بروجرد حد فاصل سامن تا یونس با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۷۰۰ میلیون نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر در خصوص فاز دوم یعنی کیلومتر پایان راه ملایر ـ بروجرد نیز گفت: کار اجرایی هشت کیلومتر آخر این راه هم اکنون کلید خورده و امیدواریم تا پایان سال ۹۷ این پروژه به بهره‌برداری برسد چراکه این مسیر کریدور شمال به جنوب کشور است که بار ترافیکی سنگینی را بر عهده دارد.
وی ادامه داد: بیش از ۱۴ کیلومتر از کل مسیر ملایر بروجرد هنوز چهارخطه نشده است که امیدواریم در سال جاری با پیگیری‌های مکرر و بودجه تخصیص یافته شده این مسیر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
صارمی در خصوص برنامه‌های دیگر اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر نیز بیان کرد: اجرای آسفالت‌ریزی ۳ هزار و ۲۰۰ متر از راه روستایی مهدی‌آباد – حسن‌کوسج نیز هم اکنون آغاز شده است، این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به احداث پروژه ۲۰۰ واحدی مسکن مهر آتیه‌سازان شایان در شهرستان ملایر تصریح کرد: این پروژه قرار است تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده شود در حالی که تسهیلات وام این پروژه نیز امسال به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر با بیان اینکه اجرای عملیات ساخت پروژه ۴۳۲ واحدی بهشت چنار نیز در شهرستان ملایر آغاز شده است، گفت: بخشی از این پروژه قرار است تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده شود که پرداخت این پروژه نیز به مبلغ ۴۰ میلیون تومان به تصویب رسیده است.
وی در پایان افزود: بدهی و مطالبات معارضان در محورهای ملایر ـ توره و ملایر ـ تویسرکان و همچنین تخصیص اعتبار برای احداث باند دوم ملایر بروجرد نیز پرداخت شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.