چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتاد و چهارمین سال تاسیس بانک

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتاد و چهارمین سال تاسیس بانک

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، وی در این پیام  برای ۸۴ سال همراهی صمیمانه از مردم ایران قدردانی کرد. 
درپی ، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.
دوستان و همراهان گرانقدر
سلام علیکم
بیست و یکم خرداد ماه ، سالروز تاسیس بانک کشاورزی و بزرگداشت همت، ایمان و اعتقادی است که در هویت این بانک ریشه دوانده تا تداوم بالندگی ایران عزیز را طی ۸۴ سال قدمت خود رقم زند.  
این روز ، یادمان همت والا ، تلاش دلسوزانه و اعتماد وفادارانه خانواده بزرگ بانک کشاورزی، اعم از کارکنان تلاشگر ، مشتریان ارجمند و تلاشگران عرصه ی تولید است که بنایی رفیع ، اعتباری درخشان و سازمانی دیرپا و پوینده را برای خدمت رسانی به کشور و توسعه بخش کشاورزی بنا نهاده اند. 
مایه مباهات است که این روز پر افتخار- که برخاسته از ۸۴ سال خدمت صادقانه، تلاش بی وقفه و پویایی دانش بنیان در ساختاری حرفه ای و اثرگذار است – امسال با ایام پربرکت ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مقارن شده است.
ان شاءالله در سایه الطاف پروردگار ، مهر و همراهی شما یاوران فهیم و تکیه بر ۸۴ سال تجربه و تخصص ، بتوانیم اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید را بیش از پیش تحقق بخشیم و در راه تولید و اشتغال و تداوم  شکوفایی اقتصادی و امنیت غذایی در کشور با قدرت و صلابت گام برداریم .
خداوند منان را شاکرم و از شما مردم شریف ، به ویژه تولیدکنندگان زحمتکش بخش کشاورزی، برای ۸۴ سال همراهی صمیمانه ، سپاسگزارم و امیدوارم  همچون گذشته باهم و درکنارهم سرافرازی و شکوه ایران عزیز را تداوم بخشیم.
 
 
 
                                                                                                                                                و من الله التوفیق
 
                                                                                                                                               مرتضی شهید زاده
 
 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.