صفحه اصلی / برای ایجاد رفاه مردم در جاده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

برای ایجاد رفاه مردم در جاده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

زیرساخت در جاده‌ها توسط راهداران به دنبال آسایش و رفاه مردم هستیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، علی‌اکبر طالبی رئیس اداره راه و شهرسازی لار با بیان اینکه حمل و نقل از زیرساخت یک کشور بوده و عوامل انسانی مدام با حمل و نقل سر و کار دارند، افزود: با ایجاد زیرساخت در جاده‌ها توسط راهداران به دنبال آسایش و رفاه مردم هستیم.
وی افزود: هدف از نصب ۴۹۰۰ علائم در سال اخیر، آگاهی دادن به استفاده‌کنندگان از جاده‌های ارتباطی است و هرکدام از این تابلوها و علائم ریز و درشت اعم از کوچک‌ترین یا بزرگ‌ترین که تعداد آن‌ها در یک کیلومتر ممکن است به ده‌ها برسد باید توسط نیروی انسانی نصب و نگهداری و به صورت مستمر بازبینی شود که تاکنون ۲۷۰۰ عدد از این علائم بازسازی و ترمیم شده است.
طالبی از تلاش جدی و طاقت‌فرسای راهداران گفت و تصریح کرد: پس از هر بارندگی و کثیف شدن تابلوها کلیه آن‌ها در طول مسیر گاه چند صد کیلومتری باید شستشو و تمیز شود، بنابراین اهمال در نگهداری آن هیچ توجیهی را نمی‌پذیرد و راهداران در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی منطقه چه روز و چه شب در جاده‌ها می‌بایست برای رفاه و ایمنی و امنیت هموطنان و همنوعان اقدامات اساسی صورت دهند.
وی بیان کرد: همواره جاده‌ها و تجهیزات ایمنی موجود در آن‌ها به دلایل مختلف از جمله عوامل محیطی و … در معرض فرسودگی و خرابی قرار دارند و با این تفاسیر ۱۶ هزار مترمربع معادل ۶۰۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری جاده‌ها انجام شده است.
طالبی ادامه داد: ۱۵۰ کیلومتر بوته کنی و تسطیح حریم راه و نیز ۱۰۰ هزار مترمکعب شانه سازی توسط راهداران بی مدعا در سال اخیر در محورهای حوزه استحفاظی صورت پذیرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.