صفحه اصلی / برزیل مغلوب آلبی سلسته شد

برزیل مغلوب آلبی سلسته شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، آرژانتین و برزیل در دیداری دوستانه در ملبورن استرالیا امروز (جمعه) برابر هم قرار گرفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر آلبی سلسته به پایان رسید.
اولین موقعیت خطرناک متعلق به آلبی سلسته بود. آنخل دی ماریا با همکاری پائولو دیبالا صاحب یک فرصت خوب شد اما ضربه‌اش به تیرک دروازه برخورد کرد. بازی در ادامه آرام پیش رفت تا این که یک موقعیت به آئوگوستو رسید ولی بازیکن برزیلی ضربه‌اش با اختلاف نسبتا زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت. لحظاتی بعد دوباره سلسائو دروازه آرژانتین را تهدید کرد اما کوتینیو بهترین فرصت گلزنی بازی را از دست داد. در ادامه آلبی سلسته حمله کرد اما بی نتیجه بود. شوت فیلیپه لوییس در دقیقه ۳۲ بازی نیز با اختلاف زیادی از روی دروازه سرخیو رومرو به بیرون رفت.
دقایقی بعد یک ضربه آزاد به آلبی سلسته رسید و لیونل مسی توپ را ارسال کرد که ضربه سر گونسالو ایگواین توسط وورتون مهار شد. او در ادامه  ضربه دیگر بازیکنان آرژانتین را مهار کرد. در این لحظات آلبی سلسته بازی بهتری ارائه می‌کرد. دیبالا در دقایق پایانی نیمه نخست می‌توانست دروازه برزیل را باز کند اما شوت او به بیرون رفت. در نهایت شاگردان خورخه سامپائولی به گل رسیدند. سانتر دی ماریا با ضربه سر اوتامندی همراه شد و به تیرک دروازه برخورد کرد. توپ برگشتی را مرکادو به راحتی تبدیل به گل کرد تا آلبی سلسته نیمه نخست را با پیروزی یک بر صفر به پایان برساند.
در شروع نیمه دوم ایگواین تعویض و خواکین کورئا جانشینش شد. آرژانتین دومین تعویض خود را در دقیقه ۵۱ انجام داد و نیکلاس تاگلیافیکو وارد زمین شد. در ۴۵ دقیقه دوم برزیل به دنبال جبران نتیجه بود. در دقیقه ۶۱ یک فرصت خوب نصیب این تیم شد اما ضربه گابریل ژسوس با اختلاف نزدیکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
لحظاتی بعد این بازیکن با رومرو تک به تک شد و از دروازه بان آرژانتین عبور کرد اما ضربه‌اش به تیرک دروازه برخورد کرد ضربه برگشتی ویلیان هم با تیرک دروازه روبه‌رو شد. در ادامه داگلاس کاستا به میدان رفت. ضربه آزاد کوتینیو در دقیقه ۶۰ در چارچوب نبود. دیگر تعویض مهم این نیمه خروج دیبالا بود. تلاش‌های سلسائو برای به تساوی رساندن بازی بی نتیجه بود و آرژانتین در نخستین بازی‌اش با هدایت سامپائولی توانست پیروز شد. آلبی سلسته تقریبا از همه ستارگانش در این دیدار بهره برد اما برزیل در نبود نیمار و مارسلو مغلوب حریف قدیمی‌اش شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.