صفحه اصلی / انفجار منزل مسکونی در همدان، شش قربانی گرفت

انفجار منزل مسکونی در همدان، شش قربانی گرفت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، جعفر شاهرخی اعلام کرد: در ساعت ٢٢ شب گذشته به علت انفجار گاز در منزل مسکونی در همدان تا کنون ۶ نفر شامل یک نفر در صحنه و  ۵ نفر در بیمارستان فوت شده اند.
وی با بیان اینکه ٢ مصدوم نیز در بیمارستان بستری هستند و ٢ نفر هم که از آتش نشانان بودند که تاکنون ترخیص شده اند افزود: این افراد با ۵ دستگاه آمبولانس پایگاه های شهری همدان به مراکز سینا و بعثت منتقل شده بودند.
وی با بیان اینکه یک نفر در صحنه فوت شد و دو نفر هم در آی سی یو بیمارستان بعثت فوت کردند، اظهار کرد: یک نفر از بیمارستان بعثت به بیمارستان سینا اعزام شد که هم  اکنون وضعیت خوبی دارد علاوه بر آن بجز دو مصدوم فوت  شده, از سه مصدوم پذیرش شده دیگر در این بیمارستان تا کنون یک نفر فوت کرده است.
شاهرخی از وخامت حال کودک مصدوم خبر داد و گفت: این کودک با سطح پایین هوشیاری در بخش مراقبت های ویژه بستری است. 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان همدان نیز از وقوع انفجار و آتش سوزی در منزل مسکونی در همدان خبر داد و به ایسنا گفت: ۶ نفر به علت انفجارگاز و آتش سوزی در همدان فوت کردند.
دکتر حبیب معصومی اظهار کرد: در این حادثه که ساعت ۲۲ دیشب در یک واحد مسکونی ۴ طبقه رخ داد یک نفر در دم فوت کرد و ۹ نفر با ۵ دستگاه آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شدند.
وی بابیان اینکه ۵ نفر دیگر در بیمارستان فوت کردند که از مجموع فوت شدگان ۳ نفر کودک و ۳ نفر زن بودند گفت: ۲ نفر از مصدومان که آتش نشان بودند از بیمارستان مرخص شدند و ۲ نفر دیگر بستری هستند که حال یکی از آنها که پسربچه ای حدودا ١۰ ساله است, وخیم گزارش شده است.
وی با بیان اینکه در این حادثه واحد مسکونی به طور کامل تخریب و خسارات فراوانی به آن وارد شد عنوان کرد:  هشت نفر به علت استنشاق گازمونوکسید کربن دچار خفگی شدند که دو مصدوم توسط نیروهای فوریت پزشکی احیا شد.
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.