صفحه اصلی / هیئت تجاری ایران به کنیا می‌رود

هیئت تجاری ایران به کنیا می‌رود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، فرهاد نوری با اعلام این خبر، موقعیت جغرافیایی خاص کنیا در منطقه شرق آفریقا را حائز اهمیت توصیف کرد و تمایل فعالان اقتصادی کنیا در بخشهای خصوصی و دولتی در جهت بسط روابط تجاری با جمهوری اسلامی ایران را ارزشمند دانست.
 نوری با اشاره به پیگیری‌های گسترده مقامات بانکی کنیا جهت برقراری روابط کارگزاری بانکی با ایران، گفت: یکی از اهداف اعزام این هیات را نهایی کردن امکان برقراری روابط کارگزاری بانکی با کنیا به عنوان دروازه  ورود به شرق آفریقا است.
وی افزود: سهم ایران در مقایسه با حجم مبادلات تجاری کنیا با سایر کشورهای جهان مستعد رشد و گسترش است که توجه جدی تجار و بازرگانان ایرانی به بازار بالقوه کنیا را می‌طلبد.
مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی با تشریح توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌های مورد نیاز بازار کنیا و نیز اهمیت این حضور، گفت:  با توجه به برنامه راه اندازی خط منظم کشتیرانی از ایران به مقصد بنادر کنیا، تقاضای بازار مصرفی این کشور و همچنین نیازهای سایر کشورهای قاره آفریقا، حضور پایدار و مستمر واحدهای تولیدی- صادراتی ایران در بازار کنیا ضروری است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.