صفحه اصلی / مرکز رشد واحدهای فناور در دانشکده کشاورزی شیراز آغاز به کار کرد

مرکز رشد واحدهای فناور در دانشکده کشاورزی شیراز آغاز به کار کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر فرید مُر رئیس پارک علم و فناوری استان فارس گفت: مرکز رشد واحدهای فناور در دانشکده کشاورزی شیراز در مراسمی با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز به کار کرد.
فرید مر افزود: این مرکز رشد دومین مرکز با این کارکرد در دانشگاه شیراز محسوب می‌شود و پیش‌ازاین نخستین مرکز رشد واحدهای فناور در دانشکده مهندسی شیمی این دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرده بود.
وی بیان کرد: مرکز رشد واحدهای فناور در دانشکده کشاورزی این دانشگاه نیز بر اساس این تفاهم‌نامه ایجادشده است و آمادگی پذیرش چهار شرکت را در آغاز فعالیت دارد.
فرید مر ادامه داد: یکی از اهداف پارک علم و فناوری فارس حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در دانشگاه‌ها و اعضای هیئت‌علمی و حرکت به‌سوی دانشگاه‌های کارآفرین است و راه‌اندازی مراکز رشد نیز با چنین هدفی صورت می‌گیرد.
وی اظهار داشت: هم‌اینک علاوه بر مرکز رشد واحدهای فناور ICT، مراکز رشد تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع تبدیلی، مرکز رشد فنـاوری جامع و هشت مرکز رشد واحدهای فناور در سطح استان زیر نظر پارک علم و فناوری فارس مشغول به فعالیت هستند که بیش از ۲۲۰ شرکت فناور را تحت حمایت خود قرار داده‌اند.
رئیس پارک علم و فناوری فارس تصریح کرد: پارک علم و فناوری فارس زیرساختی مناسب جهت توسعه فناوری، کارآفرینی و اشتغال‌زایی تخصصی به‌ویژه برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها از طریق ایجاد شرکت‌های کوچک و متوسط و حمایت از آن‌ها تا تجاری کردن نتایج فعالیت‌هایشان است.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.